Plinski štednjak - recenzije. Ploča za kuhanje je plin, 3 plamenika. Plinski štednjak „Bosch”

Raznolikost i bogatstvo proizvoda na trenutnom mjestu na tržištu kućanskih aparata, ne može narediti poštovanje. Svi ovi moderni trendy jedinice su dizajnirani da ne samo da znatno olakšao život domaćice, ali i poboljšati unutrašnjosti kuhinjskih objekata, kako bi se povećala funkcionalnost potonje. U jednom članku da je fizički nemoguće opisati sve kvalitete i prednosti tih uređaja, pa ćemo zaustaviti, a na jednu stvar - najvažnije. A mi ćemo govoriti u detalje o tome što štednjaku. Mi ćemo razmotriti sve svoje prednosti i mane (ako ih ima), će se raspravljati o vrstama i mogućnosti, slušati povratne informacije kupca. Mi vam reći o proizvodima iz popularnih proizvođača, a istovremeno pitati cijenu za to.

Tako je junakinja našeg današnjeg članka - ploča (plin). Recenzije njezinih klijenata često samo pozitivne, iako postoje ponekad nezadovoljni svojim nabave dame i gospodo. U pravednosti treba napomenuti da je prisustvo negativne povratne informacije za ove proizvode zbog više instinktivan i pogrešnim izborom od svoje niske kvalitete. Stoga, kako se ne bi pasti - iako u malom - serija nezadovoljene kupnje, pričajmo o kriterijima za izbor i naišao do danas u prodaji vrsta Površine za kuhanje.

plin za kuhanje recenzije

Mala digresija

Štednjak plin povratne informacije o sebi, naravno, nema što laskavo kao, recimo, nov indukcije ili električni površina, opremljena sa halogenim ili super high-speed plamenika i proizveden u skladu s zapetljan tehnologije. Kuhanje, da tako kažemo, na starinski način, na otvorenoj vatri, međutim, uključuje niz prednosti koje se ne mogu osigurati električnu opremu. Prije svega je okus. Ipak, bez obzira što kažu, i kuhanu hranu na otvorenoj vatri je mnogo više mirisne (to će vam reći bilo koji istinski foodie). Osim toga, električni ploče za kuhanje dulje grije i hladi. Zahvaljujući potonjem njihove kvalitete, usput, prerano završio njegovo postojanje nije tava i lonac za pirjanje. I intenzitet topline izravno na površini plina može mijenjati odmah, nego se jednostavno ne može pohvaliti svojim električnih i ostalih „naprednih” kolegama.

Dakle, ako je vaš kuhinja je opremljena plinovoda, nema potrebe da zavidim onima koji kuhaju na struju. Naš izbor - plin za kuhanje, mišljenja, od kojih ćemo uvijek biti samo dobro, jer mi temeljito prije kupnje oružanih sa znanjem o tome što se zaista postoje te vrste površina. I zato ću samo kupiti nešto što nam najviše odgovara.

plin za kuhanje Bosch

Vrste plinskih kuhala

Dakle, stari štednjak na plin, neka vjerno služio dugi niz godina, nakon popravke i kupnju novog namještaja poslao na odmor. Ona bi se trebala održati novu ploču za kuhanje. ali&hellip- Nemojmo žuriti. Naš „Stara dama” je trajno opremljena sa pećnicom, ne može reći o novom kuhanje aparata. Nije svaka od njih ima pećnicu. Ploču za kuhanje plin bez njega se odnosi na samostalan površinama tipa. Što to znači? A činjenica da iz pećnice ne ovisi: pozicioniranje i može se spojiti na bilo koji, ali ne mogu se radovati, „sretan” vlasnici kuhinja, razmjeran veličini dobre garderobe. Isti pećnica može biti isporučen, odnosno, kao u bilo kojem mjestu najprihvatljiviji i ono što je važno na željenu visinu.

Ovisna ploča plin, cijena koja je, usput rečeno, mnogo je veći nego neovisna, već opremljen s pećnicom. Smješten je na tradicionalan način: na stolu je površina za kuhanje, ali strogo pod njom, u posebno opremljenoj kuhinji ormar - pećnica sama. Važno! Ako se smatrate pobornik klasične glazbe, to je još uvijek bolje niza do financijskog plana i odmah kupiti drugu vrstu ploče za kuhanje. Zašto? Budući da u ovom slučaju, to je poželjno da imaju set jednog izvora, budući da ova izvedba pretpostavlja kontrolne ploče i pećnica ploča i gumba koji se nalaze na površini za kuhanje. Dakle, „Top” i „odozdo” ploče trebaju imati iste karakteristike. S obzirom na nezavisne uređaja, od kojih svaki ima autonomno upravljanje. Dakle, o čemu svjedoče brojni mišljenja vlasnika ugrađenih plinskih štednjaka, dovoljno teško da pokupi ispod već postojećeg odgovara ploče za kuhanje pećnici. Osim toga, kit će biti mnogo jeftinije nego u slučaju, ako kupite ovu tehniku ​​slučajno.

povezuje ploču plina

veličina

Ako je ranije u našim kuhinjama dominiraju samo dvije vrste ploča, širina pedeset i šezdeset centimetara, danas potrošači imati mjesto da lutaju u izboru. Najmanja veličina koju nudi proizvođač - plin za kuhanje 45 cm širok, maksimalna ponekad doseže i do 90 centimetara. Jednako impresivne dimenzije zbog velikog broja plamenika, koji smo raspravljati u nastavku. Što se tiče kriterije odabira, u ovom slučaju treba temeljiti na veličini radne ploče (osobito potrebno je uzeti u obzir činjenicu da su svi modeli imaju standardnu ​​dubinu - šezdeset centimetara), dostupnost slobodnog prostora na radnoj površini, kao i broj članova obitelji. Što je, zapravo, potvrđuje povratne informacije od kupaca.

plamenici

Ugrađeni kuhala Oni se razlikuju u broju plamenika. Standardna njihovog broja - četiri, ali ima površinu opremljeni i dva, pet, pa čak i šest plamenika. Što ostati? Evo, opet, moramo krenuti od veličine kuhinjskog prostora, as time i slobodnog prostora na stolu, kao i vlastite sklonosti. Recimo za mala obiteljska bi bilo dovoljno, a dva plamenika (ova opcija je, usput rečeno, vrlo je čest na Zapadu danas). Međutim, kako kažu, da su Nijemci dobro&hellip- ruski Ipak, kao što je koliko kuhati i dobro jesti. Dakle, ako mislite da se zbog male veličine obitelji je sasvim u mogućnosti upravljati mali broj plamenika, onda ste proizvođač proizveo posebnu ploču za kuhanje plin. 3 plamenika - to je najbolja opcija. Malih dimenzija i vrlo funkcionalan (uostalom, složit ćete se, ne tako često koristimo kada koristimo u cjelini, a četvrti plamenik), ova ploča je idealna za manju obitelj, ali i za one koji rijetko imaju puno kuhanja, ali to se događa. Bilo je tada, prema recenzijama vlasnicima takvih ploča, dodatna zona za kuhanje neće biti suvišno.bauk

Što se tiče standarda (4 plamenika), sve je jasno i poznato, ali to mora biti, rekao je u vezi pet odvojenih par riječi. To je opcija za velike obitelji i onih koji uživaju u kuhanju i pripreme raznih krastavaca i džemova. Obično na tanjuru bilo koji model predstaviti najsnažniji plamenik. Nedavno je počeo da se na dvije razine, pod uvjetom da brže kuhanje i osigurava ravnomjernu raspodjelu topline. 5-ploče za kuhanje Ovaj snimač se obično nalaze u sredini (često zove njegov wok ploča). Ovaj dogovor omogućuje da uživaju ljubitelji azijske kuhinje jela u potpunosti u skladu sa receptom i poseban woku. Usput, ima takav plin ploče za kuhanje povratne plamenika primila samo divno, jer je tamo da je hrana stvarno se sprema mnogo brže, što doprinosi maksimalnoj sigurnosti u tretiranim hranjivih proizvoda. Što se tiče pločica sa šest plamenika, a zatim u našem tržištu, oni nisu vrlo traženi, a time nastane na njih neće.

Što je s kriterijima za odabir, što smo vam rekli u smislu funkcionalnosti, a tek onda, koliko će biti elementi za grijanje, svoj novi plin za kuhanje - 3 plamenika, četiri ili šest - ovisi o vama.

kućište

Power Plate, broj plamenika - vrlo važan faktor. Ali minimalno - ako ne i jednaka - vrijednost ima oblik materijala ljuske ploče za kuhanje. Jer to utječe na njezin izgled, a održavanje i čišćenje složenosti. Svaka domaćica zna kako „lijepo” na ribanje masne i žute mrlje od bijele površine, ili očistiti svaku minutu razvoda pojaviti od nehrđajućeg čelika. Dakle, na materijal za gradnju za obračun ploče za kuhanje, morate obratiti pozornost.

Dakle, ono što mi možemo ponuditi je danas proizvođač?3 ploča plinski plamenik

Klasična verzija

To je dobro poznata i upoznati emajliranu površinu. Najčešće boje smatraju se bijele i smeđe boje, ali ako želite, možete pronaći čitavu paletu boja - od narančaste do plave. U boji panela izgledaju vrlo kreativni, a trošak od njih u usporedbi s drugim vrstama najviše demokratski.

Ako želite kupiti nešto klasik, ali, da tako kažemo, neku vrstu twist, na usluzi - plinske ploče za kuhanje „Bosch”, izrađen u tehnici, koja se popularno naziva „plin na staklu”. To Bosch je postao prvi za proizvodnju takvih panela. Koja je njihova osobina? Činjenica da emajl površina „razrijeđenih” umetaka kaljeno staklo. Potonji također može biti od boja, u skladu s bojom kućišta. Vrlo mnogo domaćice, usput, s obje ruke da glasaju za takve ploče, pozivajući se na svoje izuzetno atraktivan izgled, jednostavan za održavanje i pristupačne cijene.

nehrđajući čelik

Skuplje opcija u odnosu na caklinu. Različite estetskih, higijenskih i odlične značajke čvrstoće. Međutim, to zahtijeva temeljitu i pažljivog održavanje, jer je vrlo vidljive ogrebotine i mrlje. Možda je to razlog zašto je takav plin za kuhanje povratne informacije nije uvijek oduševljen.

keramičke Staklo

Izrađena je od ovog materijala ploča pripada u kategoriju najskuplje, ali i najatraktivniji. Ova ploča - pravi ukras interijera. Pogotovo kada se uzme u obzir činjenica da su dostupne ne samo u različitim bojama, ali ni s uzorkom. Ako želite, možete kupiti štednjak s pokrovom stakla ne samo klasične bijele i crne boje, ali bež, smeđa, boja slonovače, itd dobre povratne informacije od potrošača dobiva keramičku ploču za kuhanje plin Bosch, Ariston, Siemens. Međutim, treba imati na umu da su svi proizvođači za proizvodnju takvih površina koje koriste gotovo isti materijal, pa higijenske i estetske osobine svima njima će biti apsolutno isti. Dakle, ako ste stvarno stvarno želite imati u svom kuhinja staklo keramička ploča, ali su strapped za gotovinu, ne preplatiti za brand. Uzmi manje poznati brand. Druga stvar, ako zaista želite biti u kuhinji je, na primjer, da je ploča za kuhanje je plin Ariston, koji je idealan za vaše potrebe. Onda je moguće kupiti određene marke, a ne samo staklokeramičke površine.plin za kuhanje Bosch

A, budući da se radi o proizvođačima, kažu nekoliko riječi odvojeno o najpopularniji od njih - tvrtka „Bosch”.

kuhanje plin Bosch

Uglavnom, negativni osvrti na ovom pločom za kuhanje su gotovo odsutan. Svi vlasnici jednoglasno tvrde da ugrađen zajednice, proizvedeni su u „Bosch”, sigurna, iznimno pouzdan, praktičan. Razne vrste i konfiguracija, izbor materijala od kojih je ljuska je dizajniran, a prisutnost gazkontrolya elekrorozzhiga funkcije, udobnom ručkom i kontrola - ove i mnoge druge osobine upućuju na to da se plin za kuhanje „Bosch” - veliki izbor i veliki pomagač. Izvrsna kvaliteta ploče se dug život u vašoj kuhinji garantira, a ona će biti pravi uređenje interijera.

Pitajte o tome kako je nedostatak takav ima ploču za kuhanje plin? Cijena. To je jedina stvar koja može primiti od kupuju, kao troškovi takvih ploča varira u rasponu od 400-800 dolara. Dakle, iako nedostatka jedan, ali vrlo značajna. Međutim, ako ste još uvijek spremni platiti za kvalitetu, o izboru njegove volje nikada požaliti. Za one koji su malo ograničeni u medijima, tu je velika alternativa - pe plin HOTPOINT Ariston, koji rangira na popularnost rating samo na drugi Bosch. Kupi ovaj forum može biti za $ 300, a tehničke specifikacije To je gotovo isto kao da je od ploča tvrtke „Bosch”. Je li to kao brand velika imena nije.Cijena za kuhanje plin

Na to smo mogli i završiti našu raspravu o ugrađenih kuhinjski aparati, ako ne onaj koji gori pitanje postavljaju mnogi od njegovih posljednjih dana vlasnika „Kako provesti spajanje štednjaku plina”

odgovor

Želja ugrađen držač ploča barem nešto spasiti sasvim jasno. No, u ovom slučaju to nije dobrodošao - pogotovo iz sigurnosnih razloga. Kućanski plinski uređaji moraju biti povezane samo profesionalno obučenih ljudi, kako bi se spriječilo curenje plina i dobiveni (oprosti dosjetka) o toj činjenici utjecaja. Ne Šteta sebe - razmišljati o susjedima i voljenima! Ovdje govorimo o ekonomiji, jednostavno neprimjerena. Osim toga, tu je i upozorenje. Činjenica da je potrebno za kuhanje, ne samo za povezivanje. Slušaj! Također je pozvao ugrađen! To jest, ona mora biti pravilno postavljena (za početak barem vidio kako countertop), što će zahtijevati dostupnost dobrih alata i vještina. Dakle, odgovor na ovo pitanje može biti jedan: „Vjerujte povezivanje plinske ploče za kuhanje stručnjaka!” Zaboravite na neko vrijeme o ekonomiji, samo radovati kvalitetu i dugo očekivani kupnju.