Pločice polimer-pijesak: recenzije, slaganje tehnologije

Ako do toga dođe, potrebno je precizirati dvorište oko privatnoj kući, može se koristiti pločice polimer-pijesak, recenzije tome se može pročitati u nastavku.

Značajke polimera pješčane pločica

crijep polimernih pijesak recenzijePločice polimer-pijesak, koji daje pregled majstor mora proučavati prije početka rada temelji se na slomiti polimera koji sadrže, među ostalim sastojcima u iznosu od 25 posto. Oni obavljaju ulogu spojnog elementa. Najčešće se koristi kao pod visokim pritiskom polietilena, polipropilena ili polistiren može se koristiti. Sadržana među sastojcima i pijeska što je glavni punjenje, ona se dodaje u proizvodnji zaslona 75 posto. boje boje daju proizvode kao što su obično viriti anorganske pigmente. Pločice polimer-pijesak, recenzije koji je u osnovi samo pozitivni, to je napravio uzimajući u obzir specifične zahtjeve za pijesak, koji bi trebao imati prosječnu frakcionaštvom i čistoću. Materijal se ispere i kalcinira na visokim temperaturama. Pločica koristi Postupak vruće prešanje smjese na osnovi pripravka polimer pijesak. Može se koristiti Vibracijsko zbijanje smjese u suhom obliku i vibrolito, u kojem se dodaju plastifikatori. Posljednje dvije metode omogućuju da se proizvode s niskim poroznosti.

Kvalitativna svojstva polimera pijeska proizvode

Polimerni proizvodnju pijesak pločicePločice polimer-pijesak, mišljenja, od kojih najčešće pozitivno, ima mnoge prednosti. Među njima su visoka otpornost na trošenje i izvrsna trajnost. Materijal karakterizira niska drobljivost i izvrsne otpornosti na vlagu. Tekućina ne može prodrijeti u strukturu materijala, a kada ga pogodi površinu, ostaje u obliku kapljica. Na materijala može utjecati na benzin i ulje, ali ne šteti kvalitetu proizvoda.

Temperatura materijala otpor

polimer pijesak popločavanje ploče recenzije

Polimerni pijesak pločica, od kojih je proizvodnja obavlja se u skladu s tehnologijom, otporan je na niske temperature, tako da se materijal može se koristiti čak i ako je termometar može označiti će pasti do -70 stupnjeva. Proizvodi izvrsni proći agresivne kemijske okruženja. Polimerni pijesak pločice, proizvodnja koja uključuje korištenje laganih materijala, ima malu težinu, što je vrlo povoljno za vrijeme gradnje. Nedostatak materijala opisanog samo mogućnost da prošire pod utjecajem temperature mogu identificirati, međutim, ovaj nedostatak može neutralizirati način pružanja jaz između susjednih proizvoda 4 milimetra.

Značajke pločica

Polimerni pijesak polaganje pločica

S obzirom na gore navedene karakteristike kvalitete, ove vrste popločavanje pločica može biti instaliran u urbanim sredinama, te u dvorištu privatne kuće. Dakle, površina materijala će biti u stanju izdržati utjecaj mase vozila i struganja, koji se primjenjuje na površinama stazama. Instalacija članaka može se provesti na jedan od postojećih metoda: prvi uključuje pripremu pješčane baze, a drugi - drobljeni kamen zatrpavanja podloge.

Preporuke za rad

polimerni pijesak pločice sa svojim rukamapopločavanje ploče pijeska polimera, mišljenja od kojih su samo najpozitivnije, može se postaviti na suhom pijesku. To može biti mješavina cementa pijeska, koji je pripremljen bez dodatka vode. Na mjestu gdje je trebala provesti styling, potrebno je osloboditi površinu gornjeg sloja tla, debljina koja mora biti jednaka 20 cm. Baza mora se izravnati, ali je potrebno osigurati nagib i kondenzirati tlo. Na rubovima je važno da se formira niske rubnik jarak, od kojih je dno mora biti dobro zatvorena. Montažna rubnik oluk treba sipati pijesak, čija debljina ne smije prelaziti 5 cm. Površini dobro zalijevati i zbijen. Sljedeći oznaka linija rubnici, a zatim voziti na tlo klinova između njih vuče uže ili žicu.

Polaganje rubnik i pločice

Kako postaviti pločice polimera pijesak

Oprema za polimer-pijesak pločica ne treba, to je lakše i jeftinije procesu. U sljedećoj fazi na dnu utora moraju biti popunjena s cementnom smjesom, a zatim instalirati ivičnjaka. Na zbijenog sloja tla treba postaviti geotekstil tkanina, pružajući preklapanje od 20 centimetara. Rubovi zgrade je važno popraviti traku. Sljedeći korak uključuje odlaganje pijesak, punila, slojevi se sukcesivno montirane, a svaki od njih mora izlijevanje vode i poravnat s nagibom. Sada je moguće izvršiti polaganje pločica, svaki pojedini proizvod montira na navedenom udaljenosti jedni od drugih. Potrebno je provesti horizontalno poravnanje, koristeći ispravan položaj s gumenim batom. Prije polimer-položio pijeska pločica može se postaviti na mrežu, što stanice imaju veličinu 50 x 50 milimetara. Nadalje izvodi odlaganje sloja suhog pijeska cementa smjese. Pijeska i cementa moraju se pomiješaju pomoću udio od 3 do 1. sastav može biti malo navlažiti. U gotovom sloj je postavljen pločice. Nakon formirana na podlozi mora napuniti pijeskom, koji će služiti kao rezervirano mjesto za šavova.

Što još trebate znati o ambalaže

Tehnologija kojom se pijesak i polimerni pločica sugerira mogućnost stavljanja montažni materijal na bazi šljunka. U tu svrhu, u prvoj fazi ukloniti gornji sloj plodne zemlje, dno je zbijen i izravnati. Daljnje produbljivanje napravljen za ugradnja rubnjaka kamen. Površina namijenjena za pločice, potrebno je ispuniti šljunka koji dio može varirati od 20 do 40 milimetara. Punjenje je dobro zbijen. Nadalje uz poštovanje prednapon prelije betonski estrih sloja čija debljina može biti jednak 50 do 100 mm. U sloju otopine pijeska i cementa, koja je debljine 3 cm, nužno je postaviti pločice. Umjesto toga može se koristiti rješenje pločica ljepilo (prema nekim majstorima, bilo bi bolje). Zatim, isti sastav prepisan između pločica, a možete koristiti četkom. Nastala područje izlijevanje vode.

potrošačke recenzije

Ako ste odabrali pijesak-polimer pločice, polaganje ovog materijala, kako tvrdi vješti obrtnici, koji će se provoditi na ljepilom za pločice. Ova struktura će biti u mogućnosti da se čvršće popraviti materijal. Kupci koji su sudjelovali nakon instalacije pločice, imajte na umu da je izvedba radova - užitak, jer ne treba se bojati da se naglo proizvod ili prekrivena pukotinama. Time se izbjegavaju brak i spasiti. U zimskom razdoblju, kako se može pročitati u pregledu, potrošači, pločice se mogu čistiti od snijega, a to ne može biti oštećen. Polimer-pijesak pločice sa svojim rukama stane vrlo jednostavna, u skladu s privatnim programere.