„Izoplat”: recenzije pločice i podloge

ploče "Izoplat"Koja pregledava možda ćete biti zainteresirani su zvuk i izolacijski materijal

koji se sastoji od drvenih vlakana. S obzirom na činjenicu da je sastav materijala uključuju prirodne sirovine, zidovi, stropovi i podovi su dobivene disanje, ali ne propušta zvuk. Veliki broj pora daje materijala kao važne značajke kao otpornost na toplinu i nepropusnosti zvuku. Osim toga, upotreba takvih ploča omogućuje da dizajn cijele zgrade krući.

Izoplat recenzije

proizvodne značajke

paneli "Izoplat", Recenzije koje govore o svojoj visokoj kvaliteti, izrađen od visokokvalitetnog Pilana drvo. Najprije podvrgava brušenje da se dobije celuloze, a zatim se osuši i komprimira. Proizvodni proces se provodi bez upotrebe kemijskih ljepila, formaldehida i druge slične spojeve. Ljepilo element u tom slučaju su prirodne smole sadržane u samoj drva. To je razlog zašto se ploče "Izoplat" To se može nazvati apsolutno prirodni materijal za upotrebu u građevinarstvu, sigurno za okoliš i ljudsko zdravlje. Mogu se preporučiti za stvaranje ekološki stanovanja, za razliku od materijala koje su izrađene od stakloplastike ili sintetski polimeri.

Izoplat za uređenje interijera

Opseg i osnovna kvaliteta

Ovaj materijal je naširoko koristi ne samo za stambene ali i za poslovne gradnje, koji se koristi za toplinsku izolaciju vanjskih i unutarnjih zidova od kamena i drvenih zgrada, lođe, i drugi. Osim toga, ploča "Izoplat"Koja pregledava često nalaze u različitim izvorima, on se uspješno koristi u kojima postoji potreba pružiti dobru i kvalitetnu izolaciju: u spavaćim sobama, dnevnim sobama, kućna kina, studija i ostale akustične prostore.

Osnovna svojstva ploča - je poroznost, gustoće i čvrstoće. vjetrobran "Izoplat" i krovne ploče također mora imati takvu značajku kao otpornosti na vlagu. Da bi se to postiglo impregnacija osobine materijala proizvedenih u cijeloj debljini parafina. Zbog toga materijal ne samo da diše slobodno, ali je u stanju otjerati vlage. Eksperimenti su pokazali da vjetar-dokaz ploče može objesiti na vanjskim zidovima bez fasada uređenje cijele godine.

posebna svojstva

Sposobnost da diše ploča omogućuje im da apsorbiraju višak vlage iz prostorije, te ga vratiti u sobi spuštanjem vlažnost. To eliminira mogućnost nakupljanja vlage u strukturi koja je iza ploče. Ako sve instalacije, pločice "Izoplat" jamče zvučni izolator, topao i prozračna dizajn stropove, zidove i podove.

Ovisno o u kojima se koriste područja ili da plate, oni imaju različita svojstva. No, za sve njih dijele zajedničke osobine karakteristične za meke Vlaknaste Ploče. Na primjer, ploča "Izoplat" za uređenje interijera često se koristi za grijanje i soba zvučnu izolaciju. Ovaj materijal je bolja proizvode kao što su šperploča, OSB, gipsanih ploča i tako dalje.

Izoplat supstrata

mogućnost korištenja

paneli "Izoplat"Zvučna izolacija koja je na visini, može se koristiti kao jezgra za završnu obradu: bojanje, tapeciranje, dekorativne žbuke. Budući da je ovaj materijal ima svojstva da apsorbira i puštanje vlagu, može se koristiti za obradu vikendice ili vikendicu. Ploča može apsorbirati i do 20% originalnog volumena vode, bez promjene svojih dimenzija i izolacijskih svojstava. To jest, neće formirati kondenzata ili pukotine. U tom slučaju moraju se poštovati samo jedan uvjet - kuća mora biti emitiran u zimskim mjesecima.

kuhalo "Izoplat", Recenzije koje govore same za sebe, prilično jednostavna u smislu rada. Za popravak je provedeno učinkovito, trebate samo kit zglobova ploča i glave čavlića. Dalje, površina će morati biti premazati sa dvije soyami tapete. Pozadina itd može biti zalijepljen kao i obično. U tom slučaju potrebno je dati prednost proizvodima čvršće, jer je vjerojatno raying kroz njih smeđa ploča. Da bi se izbjegla barem neki rizik, potrebno je koristiti standardne metode pripreme za završnu obradu. Prvo je sve proshpaklevat a zatim premazati pomoću boje na bazi vode.

vjetrobran izoplat

Primjena topline zvuka izolacijskih ploča

Ovaj materijal je naširoko koristi za unutarnje primjene u suhim područjima u strop, zidne i podne konstrukcije za dodatne izolacije, povećanje krutosti, suzbijanje zvukova, kao i za podršku mekanu izolaciju.

"Izoplat" pogodno za sezonske boravka kuće i vikendice, kao i svoje vlaknaste strukture i bez ljepila čini otpornim na ekstremne temperature, vlažnosti i drugih čimbenika. Poroznost strukture ploče "Izoplat" To je što ih odličan materijal za zvučnu izolaciju, poboljšanje soba akustika, apsorpcije buke, kao i učinkovitu izolaciju od udaraca i zračne buke izvana.

izolacijski ploča "Izoplat", Recenzije koje mogu impresionirati, diše, omogućujući vam da u potpunosti eliminirati nakupljanje vlage na ploče pod dekorativni završiti. akumulacija topline objekt dopušta proizvod za održavanje temperature u prostoriji na konstantnoj razini, tako da je kuća neće prebrzo ohladiti u hladnoj sezoni ili toplog ljeta. Ovaj materijal je pričvršćen za drvenu slojnog, unaprijed, ili pomoću ljepila direktno na zid. Općenito se koristi ljepila na osnovi cementa, pločica, gips-based ugradnje ljepila ili poliuretanske pjene, to sve ovisi o vrsti i kvaliteti površine, koja nosi materijal.

Izoplat zvučnu izolaciju

"Izoplat" potpora

Podzemni ploče su na temelju toplinske i zvučne izolacije ploča posebno za podove novih ili obnove starih podova. Njihova debljina može biti 5 do 7 milimetara. Supstrat za laminat "Izoplat", Recenzije koje nisu ništa manje zanimljiv od ostalih resornih materijala koji se koristi za površinsku izglađivanje pod-poda, akustički i toplinska izolacija podova. Najčešći način je da ih koriste pod "plivanje" parket i laminat.

Štednjak izoplat mišljenja

Značajke proizvoda

U takvoj podlozi, ima niz prednosti. Ona ima dovoljnu mehaničku snagu, koja omogućuje da izdrže pritisak na zglobovima lameliranih ploča na 20 tona po kvadratnom metru. Takav supstrat ne deformira ili komprimirani pod težinom od namještaja povoljnije filmova debljine 2-3 mm. U ovom slučaju, to je svjetlo, nježan, porozna, što vam omogućuje da poravnate strše podlozi nesavršenosti.

Od strukturi porozne ploče, dobili su dobre toplinske izolacije, kao i sposobnost za zvučnu izolaciju i apsorpciju zvuka. Oni omogućuju vam da utopiti zvuk potpetica i smanjiti prodiranje buke kroz pod. U toplinskih izolacijskih svojstava, ovaj materijal je sličan blage topline izolator. Kada koristite ploče moguće je povećati temperaturu poda površine koja stvara dodatnu udobnost.

Podloge premazi ispod laminata izoplat mišljenja

Polaganje laminat supstrata pod

Podne ploče može se postaviti na drvenu ili betonsku podlogu u suhom prostoru, ali jedan prodor vlage kroz laminat može dovesti do njihovog uništenja: njihov oblik nakon sušenja će se održavati. Prema takvim karakteristikama, kao što su elastičnost, toplinska vodljivost, nestlačivosti, trajnost, prirodnog materijala i koeficijent apsorpcije, da su usporedive s čepom, a kao izolacija - množenjem od debljine materijala, toplinske vodljivosti supstrat "Izoplat" To se može smatrati najbolja vrijednost. Tako se dobije trostruki toplinske izolacije po istoj cijeni.

Prije nego što nastavite s instalacijom ploče treba držati u nekomprimirani obliku u sobi je manje od jednog dana, vlažnost materijala niveliraju off s razinom vlage u sobi. Slaganje ploča izvodi se na betonskim ili drvenim podlogama bez upotrebe čavala ili ljepilom.

Prednosti ploče "Izoplat"

- ovaj materijal je ekološki, nedostaje ljepila ili bilo kemijske veziva;

- izolacija odgovara mekanog izolacije;