Marina Krymov: biografija, radovi, recenzije

Marina Krymov - je osoba koja je poznata kao iscjelitelj i autor nekoliko knjiga. Ovaj članak govori o tome kako je počela izvanrednu put i došao do zaključka da je sada. Marina Krymov - mudra žena, iscjelitelj, koji je mnogo govoriti, ali malo tko zna pravu priču o svom životu.

počevši od ceste

marina KrymovOni koji su u neposrednoj vezi s Marina, znam cijelu tužnu priču svog života. No, takvi ljudi su vrlo malo. Marina Krymov biografija koja nas zanima je rođen sa teškom bolešću. Već u prvim satima života raka pronađen je dijete. Roditelji nisu bili spremni za život lijekova, posjeta liječniku, i druge poteškoće. Otišli bebu u bolnici. Nitko ne zna kako bi život Marina razvijena da nije baka Dara. To je bio poznat u vrijeme njegovih proricanja vještine i sposobnost da liječe sa začinskim biljem. Ona nije dao joj unuka, ona je postala skrbnik djevojke, odveli na Kuban i počeo tretman. Naravno, ne bez pomoći liječnika. Marina napravio neke komplicirane operacije. No, zajedničkim naporima službene i narodne medicine Marina oporavio, te su savršeno zdrava beba u šest godina. Tada su mu biološki roditelji uzeo djevojčicu za njega.

Vrijeme provedeno s bakom, rustikalni ugođaj i večeri ispunjene mirisima ljekovitog bilja, narodnih priča i pjesama, imala veliki utjecaj na dijete. U vrlo ranoj dobi, shvatila je da za razliku od drugih. Vizije da ona nije plašilo, ali njeni roditelji nisu htjeli da vjeruju djevojku. Oni su pokušali uvjeriti da je sve fikcija. Da bi se nekako uhvati nejasne slike, Marina je počela slikati. Vidjevši u svojoj takav talent, njegovi roditelji su je poslali na studij u Petrogradu u obnovi Lyceum.

Nadalje je život bio prilično predvidljiva. Obrazovanje, komunikacija s St. Petersburg inteligencije, ranog stupanja u brak, rođenja djeteta (kćer). Dobra vijest je da je Marina dobila dva stupnja: povjesničar i psihologa. Žalosno je da joj je brak bio promašaj.

U 23. Marina doživio teško razdoblje u svom životu koji je uzrokovao joj se sjetiti svoje korijene i slavensku kulturu. Ona se preudala, ali je brak propao zbog tragične gubitka nerođenog djeteta, što je rezultiralo Marina pretrpjela kliničku smrt. Prema njezinim riječima, biti u takvom stanju, vidjela njezina baka Daru, koji je još uvijek živ u to vrijeme. Baka joj je rekla da ide kući, a on je radio na Marina je bolje nego liječiti. Čudan osjećaj nečeg nepoznatog joj nikada nije napustio, a ona je počela kopati u proučavanju drevnih obreda i sve što je povezano s njim. Studirala je mnoge svitke, drevne knjige i kronike.

Marina Krymov, čije su knjige su popularni, stekao izniman uspjeh sa sadržajem njihovih djela. Svaki od njih je različit i jedinstven originalnost. Poznati su čitatelji knjige:

Mi ćemo vam reći kratko da sadrži svaki od sljedećih publikacija.

Kako spasiti ljubav svog života

Krymov Marina recenzijeMarina Krymov je psiholog, analitičar i stručnjak za drevne slavenske kulture i tradicije. Studirala je u dubini načela joge, pa čak i učio ovu disciplinu za više od devet godina. Knjiga ima drugo ime među poklonicima Marina: „Žena Tajna knjiga” Sve moje znanje je pokušao dovesti u Vijeću žena. Kako povećati senzualnost i snagu da se okružuju s ljubavlju, a ne pustiti u atmosferu tijekom cijelog života - sve to čitatelj će moći znati kada da se upoznaju sa sadržajem književnog rada.

sudbina knjiga

Marina Krymov knjigaMarina Krymov, recenzije o radu koje smo opisali ovdje, puno pažnje na znanje da je došao do nas iz davnih iscjelitelja. Čak iu starim danima mogli bi čovjek bio osuđen na sreću i uspjeh. Da bi privukli zdravlja i ljubavi, biti uspješni u poslu - sve je to pravi. Glavna ideja knjige leži u činjenici da je sudbina čovjeka je postavljen u djetinjstvu. Tada je budućnost je napisano original. Dijete zamišlja kakve bajke o njegovoj sudbini, a cijeli svoj život nesvjesno biti izvučeni ovim pismom. Uzimanje bilo kakve odluke i stvaranje izbora, ljudi jednostavno treba unaprijed strategije.

Ovaj alat će vam pomoći kuću

Marina Krymov MagusU ovoj knjizi, Marina Krymov otvorio temu koja zanima mnoge ljude. Tko ne zna smiješne i zastrašujuće priče o kućama? Svatko je čuo fascinantnu priču o tome kako nestašan ili čuvano dom taj tajanstveni lik. Neki ne vjeruju u tu kuću tamo, i odbiti od aktivnosti koje će pomoći da se uspostavi kontakt s njim. No, većina ljudi, pogotovo pravoslavna vjera, još uvijek vjerujem u tu kuću - to je stvarno biće. O tome kako ljudi komuniciraju s njim i kako se ponaša kod kuće, to ovisi o karakteru kuće. A o prirodi lika, to ovisi o atmosferi u kući i blagostanje. Nakon čitanja knjige, naučit ćete kako napraviti prijatelje sa svojim kućama i kako ga privući na sebe za sreću u kući pojavio, mir, ljubav i blagostanje.

kupka tretira

Krymov Marina Nikolaevna recenzijeMarina Krymov promiče zdravlje ne samo tijelo već i dušu. Ova zanimljiva knjiga nam govori da je voda od vitalnog značaja za čovjeka. To nije samo tekućina, to je oblik koji se može nositi i negativnih i pozitivnih energija. Voda može u potpunosti obnoviti i izliječiti ljudsko tijelo, ali potrebno je znati kako koristiti svoje ovlasti. Kupka u svijetu povezane s Rusijom i svojim tradicijama. Ima dosta recepata koje koriste iscjelitelji u davna vremena, kako bi se vratili zdravlje pacijenta. Sama Bath utjelovljuje borba protiv svih tamnim stranama života, on propovijeda zdrav um, dobrog zdravlja i puno više od onoga što ćete naučiti čitajući knjigu.

Marina Krymov: recenzije

Marina Krymov biografijaKnjige ovog autora je vrlo poznati u određenom krugu čitatelja. Oni kupuju i sa velikim zadovoljstvom čitati svaki novi esej pisac. Krymov Marina Nikolaevna, mišljenja, od kojih rade uglavnom pozitivno, čini sve kako bi ga raditi pomoći čitatelju. Ona odgovara na zabrinutost mnogih pitanja, daje savjete o rehabilitaciji, pokušavajući nekonvencionalan pristup rješavanju problema.