"Dinosaur grad" (ENEA): recenzije, radno vrijeme, upute, fotografije

VVC oživio u zadnje vrijeme hoće Moskovljani i posjetiteljima razne iznenađenja. Na primjer, za nekoliko mjeseci, tu djeluje interaktivnu izložbu &ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA), recenzije koje uglavnom pozitivni. Moskva - nije prvi Europska kapitala,

koji odvijao ogromne izlaganja za ovaj neobičan projekt, i gdje god gledatelji su već mogli naći s njim, priznao je vrlo informativan i zanimljiv. Ako niste odlučili hoće li napraviti interaktivni putovanje u doba dinosaura i letećih gmazova, upoznajte se s informacijama ispod.

„Dinosaur grad” ENEA slika

O projektu i njegova tvorca

Godine 2003., slavni argentinski producent Ezequiel Pena je imao ideju stvaranja neobičan paleontološki muzej. možda inspiracija jer je postala poznata filmova Spielberga Jurassic Park. Bilo kako bilo, pjena preuzeo stvar i doveo da rade na svojim zamisao poznata paleontologa koji su trebali pomoći u stvaranju najrealnije kopije pretpovijesnih životinja. Kao rezultat toga, u 2008. godini, došlo je do nekoliko desetaka kreće realna mock-up dinosaura, koje daju ideju o stvorenjima koje su naseljavale na zemlji milijune godina.

Prvo, za nekoliko godina, izložba je prikazana u Buenos Airesu i drugim gradovima u Argentini, gdje je uživao veliku popularnost. Tijekom vremena, postojanje takvog zanimljivog projekta je postao poznat u inozemstvu, te je pozvao da pokažu u različitim zemljama. Konačno, u zimi prošle godine izložba je bila u Rusiji, vidio Moskovljani i posjetitelje.

paviljon 57

Kao što je već spomenuto, mjesto se nalazi u Moskvi &ldquo-Grad dinosaura&rdquo- - Exhibition Centre, paviljon 57. Ovaj izbor je sasvim prirodno, kao što je izložba pokriva površinu od 5000 četvornih metara. m, pokazuje neke prilično masivno i "visok"Dakle, bilo je potrebno naći dovoljno prostranu zgradu, koji je lako dostupan posjetiteljima.

opis &dinosauri ldquo-gradovi&rdquo-

Izložba je organizirana na principu labirinta u kojem trebate napraviti puno truda i domišljatosti, da ne bi izgubio. Na području od 5000 četvornih metara. m rekonstituirani atmosferu džungla Jurassic sa cvrkut cvrčaka, imitacija zvjezdanog neba, i raznih prirodnih pojava (grmljavina munje i vjetar). Nakon što se u zamršeni labirint, mladi istraživači iz prošlosti našeg planeta može uroniti u "Izgubljeni svijet" i osjećam kao putovanje kroz vrijeme. Pokraj svakog guštera izložak je oznaka koja sadrži detaljne informacije o tome kada i gdje je živio životinja, što jesti, što je trajanje njegova života, koliko jaja su u jednom kvačilo, i drugih zanimljivih podataka. Tako da djeca i odrasli uče mnoge nove i ponekad neočekivane pretpovijesnih stanovnika našeg planeta.

Cijene i raspored izložbe

Prva stvar koju treba otkriti, odluči posjetiti &ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA) - radno vrijeme. Dakle, posjete izložbu tijekom tjedna može biti od podne do 22:00, a vikendom i praznikom otvorena vrata za posjetitelje od 11:00 do 22:00. Što se tiče cijena, a zatim svakih tjedne popusta ulaznice koštati 350 rubalja za odrasle i običnim radnim danom 550 rubalja, a za djecu - 450 rubalja. Ako se odlučite ići na &ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA) na odmor ili tijekom vikenda, a zatim za posjete studenti i mlađa djeca će morati platiti 550 rubalja, a za odrasle - 750 rubalja.

„Dinosaur City” Radno vrijeme izložbenog centra

radionice

&ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA) - je znanstveno-edukacijski projekt, pa je organizirao niz radionica i predavanja, koja su provedena od strane znanstvenika s ciljem da izazove kod djece interes za prirodne znanosti. Na primjer, vaše dijete može &ldquo-print&rdquo- kostur dinosaura na posebnom 3-D pisač, naučiti slikati keramike i tkati narukvice, kao i sudjelovanje u igre na otvorenom sa svojim roditeljima. I on je ponudio položiti svoje paleontološke zagonetke, sudjelovati u istraživanjima u div pješčaniku i napraviti izlet &povijest ldquo-noga&rdquo-. Tijekom predavanja, nakon čega slijedi slide show, on pronalazi mnogo zanimljivih činjenica o prošlosti našeg planeta i oblike života koji su postojali na Zemlji davno prije pojave primata i Homo sapiensa.

Na području paviljona nalazi se i mali kinu gdje pokazati znanstvenu i obrazovnu film o pretpovijesnim gmazovima i ogromne pernatih stvorenja koja su preci modernih ptica. Osim toga, u posjetu &ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA, kako doći do nas - što će biti opisano kasnije), možete kupiti u posebnoj kabini za svoju djecu majice i hoodies sa simbolom izložbe. Tu je također prodan igre na ploči o relevantnim temama i igračkama u obliku dinosaura.

Neki gušteri mogu vidjeti

Izložba predstavlja fosilnih gmazova, više od tri desetak. Ovaj maleni, u odnosu na ostatak, zelena pahicefalosauridi i Iguanodon, koji je živio u Europi, i sasvim lijepo edmontosaurus. Osim toga, &ldquo-džungla&rdquo- izložba &ldquo-live&rdquo- styracosaurus s velikim papiga kljun, veliki ornithomimus sa sitnim glave, strašno pernate Microraptor, tuojiangosaurus, koji je nekada živjeli na području moderne Kine, i mnogi drugi biljojedi i mesojedi stvorenja. Dakle, može se reći da &ldquo-Grad dinosaura&rdquo- gotovo sve vrste pretpovijesnih reptila poznatih čovjeku. Međutim, njihov izgled - to nije plod nečije mašte, ali je rezultat ozbiljnih istraživanja znanstvenika, provedene metode računalna simulacija na na temelju kostura, pronašao arheolozi.

&ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (Enea, paviljon 57) upute

Odmah moram reći da je mjesto gdje se nalazi izložba je prilično daleko od glavnog ulaza u izložbeni centar. Ako se odlučite doći do nje pješice preko teritorija Enea, prvo morate dobiti na paviljonu &ldquo-Ukrajina&rdquo- - lijepe objekata s tornjem na vrhu sa zvijezdom, a oko njega na desnoj strani. Tada se na desnoj strani će biti duga, niske ustati zgrada od stakla i betona - paviljon 57.

&ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA), koji daju fotografiju za malo ideja da se može vidjeti, može doći posebnim autobusima. Oni vode na cijelom području izložbenog centra i odstupiti od autobusnog stajališta nalazi na glavnom ulazu.

&ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA): recenzije

Tijekom vremena provedenog u izložba Moskva posjećuju tisuće turista i stanovnika glavnog grada, uključujući i školsku djecu. Sudeći po mišljenja, &ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA, paviljon 57), od kojih je sklop koji je prikazan gore, a većina njih se činilo jako zanimljivo. Vrlo često možete čuti entuzijastične izjave djece, kao i najmanje percipiraju Posjetitelji šetati paviljonu 57 kao izlet u zoološki vrt, gdje je umjesto uobičajene zebre, slonovi, žirafe i majmuni mogu vidjeti kretanje i reži Gorynycha zmija ili zmaj vila.

„Dinosaur grad” Karta Exhibition Centre Paviljon 57 Lokacija

daljnji planovi

&ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA, kako doći tamo, vi već znate) neće uvijek biti u dvorani 57. Činjenica da je site je vrlo popularan, ne postoji izloženost ne ostaje dugo. Na radost svih onih koji se boje da neće imati vremena za posjet &ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA), recenzije koje uzrokuju želju da se njihova djeca tamo, izložba će biti smješten u glavnom gradu više od mjesec dana, točnije do sredine siječnja 2016.. Samo kasno proljeće može se posjećivati ​​u središnjem dječjem dućanu, koji se nalazi u Lubyanka. Izložba će se zvati &ldquo-show dinosauri&rdquo- i nalazi se na 5. katu zgrade koja se nalazi na: Kazalište Way, 5 (m. "Kuznetsky Većina"/"Lubyanka"). Izložba će biti otvorena svaki dan od 10:00 do 22:00, a ulaznice će biti dostupne na web stranici projekta &ldquo-show dinosauri&rdquo-. Osim toga, oni će se prodavati izravno u trgovačkom centru.

„Dinosaur grad” Izložbeni centar Paviljon 57

Siguran sam da posjetite &ldquo-Grad dinosaura&rdquo- (ENEA). Mišljenja pokazuju da ćete pronaći mnogo zanimljivih stvari, a vi ćete se moći opustiti u &ldquo-Dino-caffe&rdquo-. Osim toga, djeca će sudjelovati u natjecanjima i igrama koje organiziraju animatori, te posjet ovog indijskog šatora. Kao što je i za odrasle, oni će biti u mogućnosti izvući zanimljive slike na posebno određenom mjestu, gdje se može popeti na dinosaura, ili se popeti na divovskom jajetu. Također možete koristiti usluge profesionalnih fotografa, uređenje fotografiju pucati na pozadini izložaka.