Nastup „Generacija Mowgli” u Moskvi: recenzije

Za godina, zemlja je hodanje predstavu „Generacija Mowgli.” To je projekt humanitarne fonda Konstantin Knightley. Njegov zadatak je da omogući djecu koja žive u različitim dijelovima naše zemlje, a obitelji s vrlo različitim prihodima, biti kreativni i razvijati svoje vještine. „Generacija Mowgli” - vrsta izvješćivanje o izvedbi, koji prikazuje rezultate projekta Fonda.

generacija Mowgli recenzijeNastup „Generacija Mowgli”, na temelju besmrtnim djelima Rudyard Kipling „Mowgli”, govori o tome koliko često ovih dana roditelji ne obratite pozornost na svoju djecu, zbog onoga što su rastu sami, dobiti na dobre i loše tvrtki, kao i Mowgli odrastao u čoporu vukova. Tijekom cijele akcije je još uvijek otvoreno pitanje jesu li roditelji shvate da je potrebno educirati svoju djecu tako da oni ne postanu moderni Mowgli. Radnja predstave se ne ponavljaju u punom priči, radnja se seli u naše vrijeme. Douglas Mowgli udari prašume, kao Rudyard Kipling, i nalazi se na periferiji modernog grada - u betonskoj džungli. Protagonist je napustio dom, jer su njihovi roditelji ne plaćaju pozornost na njega, iako je njegova obitelj je među pritoka, njegov otac - zamjenik gradonačelnika, osim dječak kao da je s njim bili prijatelji i voljeni ne zbog čiji je sin bio je i za ono što on zastupa, za ono što je on. On će imati puno otkrića, on će vidjeti različite ljude, svaki sa svojim pogledom na život i njegove vrijednosti. To je svijetla postavka, u kojoj postoji nešto smijati i plakati, postoji mnogo da razmisli. Buru emocija kao što su mali i odrasli gledatelji će uzrokovati predstavu „Generacija Mowgli.” Trajanje njegovih - 2 sata. Podsjetio je da je najvažnije vrijednosti u životu - to je obitelj i prijatelji koje morate da budem iskren, ljubazan, suosjećajan i brizi za one kojima je pomoć potrebna. To opominjući priča govori djeci kako se i dalje i tražiti „istina”. A ona kaže roditeljima da je najvažnija stvar u odgoju djeteta - da će mu dati što više vremena i pažnje, jer bilo koji, čak i najbolji učitelji, ni igračke, zabavu, atrakcija ne zamijeniti roditeljsku ljubav i toplinu.

Sav prihod od play novca Konstantin Knightley fond Ona koristi u dobrotvorne svrhe - za liječenje teško bolesne djece. Dakle, svaki gledatelj ima priliku ne samo da vide zanimljivu priču, ali i da bi samo dvije dobre stvari - kako bi podržao mlade glumce novak i napraviti mali novčani doprinos za pomoć bolesnoj djeci.

Tvorci izvedbe

glazbeni generacija Mowgli HabenskyOn je izumio glazbeni „Generation Mowgli” Habensky Konstantina - slavni ruski glumac kazališta i filma. Pod njegovim vodstvom je otvoren za nekoliko dramskih škola za djecu u različitim gradovima u zemlji, kao što su Ekaterinburg, Ufa, Kazan i drugi. Autori pjesama za mjuzikl bili članovi poznatog grupe „nezgode” - solista Aleksej Kourtney i glazbenik Sergej Chekryzhov. Direktor predstave napravio Aynur Safiullin - diplomirao na redateljske odjela GITIS. Krajolik za igru ​​stvorio umjetnika Nikolaj Simonov, koji je poznat po svom radu u kazalištima kao što su Mariinsky, Moskvi umjetnosti kazalište, nazvano AP Čehova, „novu” i drugi.

glumci

Glazbeni „Mowgli generacija” - projekt gdje mladi glumci igraju (učenike dječje dramske škole studio Konstantin Knightley, čija je uloga u provedbi priprema stručne nastavnike na dikcija i gluma), au nekim ulogama zauzimaju poznatih kazališnih i kino glumaca, glazbenika, pa čak i sportaša. U svakom gradu, gdje je ta proizvodnja se provodi - svojih izvođača. Gotovo svi od njih su stanovnici tog grada, gdje se proizvodnja provodi, osim pozvanih slavne osobe.

glazbeni generacija Mowgli

Kazan

U predstavi „Generacija Mowgli” u Kazanu su prisustvovali zvijezda ruske show businessa, Timur Rodriguez igrao ulogu Baloo medvjeda, i Elmira Kalimullina (Zvijezda „Glas”) zasjala kao Bagheera panteru. Uloga Mowgli djeluje darovitog dječaka - Daniel pastorka. To je nevjerojatna dijete, talentirani, emocionalni i iskreni.

Ufa

Nastup „Generacija Mowgli” u Ufa je neobičan po tome što je glavni lik je djelovao djevojke - četrnaest Ramil Ardislamova, koji je morao promijeniti svoj imidž dramatično, da izgleda kao dječak. Konstantin Habensky Prvi put sam vidio mladu glumicu na festivalu i pozvao ju je da isprobate za ulogu Mowgli. Kada je odobren, neće oklijevati da ide na žrtvu koja je potrebna za to, tu ulogu - prekinula s dugom kosom i tonsured kao dječak. Ufa publika vidjela predstavu za vrijeme božićnih blagdana.

Moskva

Dječji mjuzikl „Generacija Mowgli” u Moskvi male i velike publike moglo se vidjeti u ožujku ove godine - za vrijeme školskih praznika. To je obiteljska pokazuju da je zabavno gledati za djecu i odrasle, kao središte njegova priča je samo odnos između djece i njihovih roditelja. Ova uzbudljiva priča za djecu mlađu od 6 godina. U glavnom gradu, performanse otišao u palaču na Yauza.

U predstavi „Generacija Mowgli” u Moskvi s djecom na pozornici i poznati glumci: Yekaterina Guseva kao Bagheera panteru, Gosha Kutsenko što Bala i drugi.

Trajanje izvedbe generacije Mowgli

Recenzije predstave

O uspješnosti „Generation Mowgli„mišljenja najtoplije napustio gledatelja. Oni pišu da su tvorci bili u mogućnosti napraviti savršen ambijent i novi način, u moderno govorio napisan tako davno, vrlo popularna u svijetu i do danas priči R. Kiplinga. Vrlo zadovoljan s publikom i činjenicu da zajedno sa svojom djecom na slavne scene kao što su Konstantin Habensky, Timur Rodriguez, Ekaterina Guseva. Nastup „Generacija Mowgli”, navodi se u javnosti, korisno je vidjeti svatko - i djeca i roditelji izvući zaključke o životu, razmišljaju o svojim postupcima, kao što je vrlo poučna priča. generacija Mowgli u MoskviRoditelji, imajte na umu da je situacija toliko zanimljivo da najmlađi gledatelji sve 2:00 gledati i slušati pažljivo, držeći dah. Vrlo dobre kritike ostaviti publiku o glazbi i stihovima. Likovi predstave zanimljive, modernim odijelima. Roditelji koji su već doveli svoje sinove i kćeri u mjuziklu „Generacija Mowgli”, izrazio mišljenje da je bolje formulacija djecu doživljavaju mladost - mlađi je ona jasno ne svi. Ova svijetla, lijepa, pamtljiva i dirljiv prizor, od kojih mnoge suze. Predstava je puna zapanjujući suvremeni ples i akrobacije.

generacija Mowgli

Mišljenje o umjetnicima

O mladim umjetnicima koji su sudjelovali u predstavi „Mowgli generacija” gledatelji napisao da je to vrlo talentirana djeca koji daju sve igrati, raditi zajedno s odraslima, i gotovo na profesionalnoj razini. Način na koji su glumci igraju svoje uloge, pjevanje, ples - vrlo pozitivne emocije. Očito je da i odrasli i mladi glumci daju igrati sve svoje duše. U provedbi lijep glas, veliki plastike i vrlo dobar glumac je podatke - tako piše većinu publike u svojim recenzijama.