Igor Demarin, rock opera "Parfem": recenzije

„Parfem” - rock operu napisao Igor Demarina na parceli knjige Patrick Süskind istog imena. Predstava govori o genijalnog tvorca okusa. Igor Demarin - autor glazbe za rock operi i vodeći čovjek.

Tvorac rock operi

„Krist na ljubavi”, „Amerika-razluchnitsa”, „Afganistanski Waltz” - da su te pjesme poznati pjevač i skladatelj Igor Demarin. Rock opera „Parfem” - ne samo njegov rad u tom žanru. Prije toga, on je napisao „The Saga vojnika” i „12 monolozi, čuo u gomili prolaznika.” No, najambiciozniji ipak postati rock opera „Parfem”, ideja o pisanju koje je Igor Demarin njeguje već 10 godina.

Rock opera pomastar recenzije

Povijest rock operi „parfem”

Od pročitao roman, nisam imao ideju o stvaranju predstave temelji se na knjizi Patrick Süskind Igor Demarina. Rock opera „Parfem” - priča o ubojici, koji ima nevjerojatan osjećaj za miris. Nije bilo lako pronaći skladatelj, libretist za svoj projekt - dramatičari odbio raditi na scenariju za igru ​​na takav jeziv roman. Složio sam se samo Yuri Rybczynski. Skladatelj i dramatičar su napravili neke promjene u slici junaka, tako da je ispalo čudovište u romantičnoj karaktera, a njegovo hladnokrvno ubojstvo zločine - u nekoj vrsti kreativnog troškova. Skladatelj vjeruje da umjetnost, posebno glazbu, namijenjen za stvaranje romantiku, čak i na mjestima gdje je najveće zlo. Više tako da je u svakom kreativnom radu je druga strana medalje, koja nije vidljiva gledatelja i navijača, ali to ne postoji. I to nije tako ugodno, što se može činiti. Protagonist je rock opera - genije. Ubojstvo koje je počinio, - druga strana njegove umjetnosti, za žrtve, on se koristi za stvaranje svoje remek-djela. Glazba je parfem I. Demarin nije tako okrutno kao što je opisano u knjizi. To pokazuje i drugu stranu svoje duše, unutarnje muke.

I. Demarin - jedini skladatelj, kojeg autor romana Patrick Süskind je dao pravo postaviti igru ​​svoje knjige. Čak i poznati majstori Broadway ga mogla takvo dopuštenje.

Glazba na izjavu pisane u različitim žanrovima. Skladatelj uspio spojiti neprimjerenom. Evo i čembalo glazbe i blues i rock balade i arije. Svaki lik pjeva u svom žanru.

Igor Demarin rock opera parfimer

dramatis personae

Dakle, od kojih je opisano u ovoj priči?

1. Jean-Baptiste Grenouille - glavni lik, koji ima najviše glazbene dijelove.
  2. Giuseppe Baldini - njegov učitelj, koji je izgubio inspiraciju i prestao stvarati nove okuse.
  3. Charlotte - prva žrtva parfumeriji. Ona ima samo dvije arije, ali su prikupljeni bol i osjećaje iskusili svih 25 žena, ubijeni Jean-Baptiste.
  4. Laura Rišija - posljednja žrtva Grenouille.
  5. Antoine Rishi - drugi konzul, njezin otac.

Rock opera Demarin pomastar recenzije

Rock opera I. Demarin „Parfem” počinje s činjenicom da je glumac ulazi u scenu na sliku glavni lik predstave - Jean-Baptiste Grenouille. On - pripovjedač, koji posvećuje publiku u svojoj povijesti. Zatim, scena odvija sud i kaže Grenouille, što je dovelo do činjenice da je počinio toliko zločina. Dalje, publika se pojavljuje u Pariz, gdje je ribarnica, pod smrdljivim pulta, glavni lik je rođen. Prvo, glumci su odjeveni u crnim odijelima i glumica - u istim večernje haljine u boji. Povijesni odjeća pojaviti na sceni tek kad lišće Giuseppe Baldini - poznati parfimer u Parizu, primanje naloga za alkoholna pića i Casanova Papa. Grenouille postaje njegov učenik. On je tada čini svoj poseban miris ljubavi, koja se sastoji od mirisa tijela djevica, pobijeni junak. Ali značilo ništa ubijenih djevojaka za njega u odnosu na njegovu veliku svrhu - stvoriti najbolje i najviše jedinstven u svijetu mirisa, koji će osvojiti svijet. Prije gledatelja pojavljuju sve faze života Jean-Baptiste Grenouille - poniženja i napornog rada, pokušava preživjeti, želju da razumiju tajnu stvaranja okusa, kreativni proboj i na kraju, želja da se vlastiti svijet. U svom završnom arija protagonista pjeva: „I - parfimer, ja sam i Bogu i Lucifera”. Nakon toga se gomila skočio na njega do suza ubojicu.

rock opera Igor Demarin pomastar mišljenja

umjetnici uloge

Rock opera „Parfem”, mišljenja, od kojih se može lako naći - proizvod različitih žanrova. Umjetnici pjevati u različitih načina. Evo i operni tenor, i rock pjevačica s režanje vokala i pop pjevačica i Akademskog zbora i orkestra, koji rade u stilu simfonijski jazz i baletnih i cirkusa. Tko je glumio?

1. Uloga Jean-Baptiste uzima skladatelj - Igor Demarin.
  2. Antoine Rishi - Vladislav Piavko (Boljšoj Teatar solist, tenor, Narodni umjetnik SSSR-a).
  3. Giuseppe Baldini - Valery Yaromenko (Poštovani Umjetnik Rusije, za ulogu Quasimodo u ruskom verziji mjuzikla „Notre Dame de Paris”.
  4. Charlotte - Inga Ilyushin.
  5. Laura Rishi - Natalia Fateev (pobjednik natjecanja, majstor klasične pjevanje).

Kao iu formuliranju sudionika:

• gitarski virtouz Dmitrij Chetverogov;
  • Vokalni skupina&ć-cappelleExpreSSS.

rock opera parfumerija prodaje Moskva recenzije

Recenzije predstave

Rock opera „Parfem” povratne informacije primljene uglavnom pozitivni. Publika napomenuti da je transformacija takve senzacionalne knjige u glazbene produkcije bio je vrlo znatiželjan vidjeti i čuti. Rock opera od velikog uzbuđenja, a gledalište uvijek je pakiran do krajnjih granica. Pomalo iznenađujuće publika na činjenicu da je zbor i orkestar se nalaze na samoj pozornici. To je izazvalo pitanje kako umjetnici će pokazati svoju emisiju, ako je prostor dosta? Sve je jednostavno. Show (kao što to obično biva u mjuziklima) obećava fanovima rock operi „parfem”. Gost gledatelji, međutim, upućuju na zaključak da je zabava do neke mjere u proizvodnji još uvijek prisutna, iako je glavni naglasak stavljen na glazbenom materijalu.

rock opera, Demarin parfimer

Dojmovi s umjetnicima igre

Rock opera „Parfem” razmatra o umjetnici prikuplja oduševljen. Publika je istaknuo da:

• glumi pravi profesionalci koji su uključeni;
  • svi glumci - izvrsnih pjevača;
  • izvođači lako naviknuti na svojim slikama.

Prekrasni glumci, prema gledateljima, okupili za njegovu realizaciju na pozornici rock operi „Parfem” (Moskva). Recenzije kažu da je tako, i nema razloga da se ne slažu s njima.

Mišljenje o glazbi

Priliku čuti glazbu okusa - to je ono što rock opera Igor Demarina „Parfem”. Recenzije skladatelja može se naći samo jako dobra. Gledatelji napisao da je na početku predstave arija banalan, ali kako stvari idu, glazba postaje sve teže i teže. Ako ne slijediti Broadway show u stilu, onda ćete ljubav rock opera Demarin „parfem”. Povratne informacije ostavili oni koji su već posjetili izjavu, reći da ljubitelji buke, obilje sjajnih ukrasa, masovno zapaljiva plesa i svega što se naziva spektakla može biti malo dosadno. Oni kojima je glavna glazbe i dobre glumačke igre, postavka će biti zanimljivo.