Lista stranih komedija o ljubavi

Ako se odlučite da se opustite nakon napornog dana i vidjeti nešto zabavno i istodobno romantičan, tako koristan za vas naš popis stranih komedija o ljubavi.

Komedija 90 x inozemstvo Prikazane

"To glupo ljubav"

Vrhunska slika složenosti odnosa koji obuhvaća nekoliko generacija. Odličan baci čini ovaj film još živ i sjećanju. Život glavnog lika ide prema ponoru nakon što je čuo od svoje žene koja je htjela razvod. I tako ode u bar i pokušava izraziti sve što skriven unutra. U istoj ustanovi sjedi mladog zgodnog dame čovjek koji zna kako se postupa djevojke. Osjeća milostiv jadnik, a on nudi besplatnu pomoć. On obećava zgodnog protagonista na novi život pun lijepih žena i zanimljivih poznanstava. Tijekom vremena, junak u potpunosti mijenja način života, ali ne prestati razmišljati o svojoj obitelji. A žena je već na početku sumnja u ispravnost svoje odluke da razvod. U međuvremenu, mladi i zgodni Casanova pada iz trake za real. Cijela priča je popraćena nizom zanimljivih događaja i likova, što u konačnici konvergirati u vrhunac završetkom. Zbog svoje jednostavnosti i dobar humor ovoj slici je navedena stranih komedija o ljubavi.

Komedija 2013 Lista inozemstvo

"gola istina"

Veliki komedija o odnosi među spolovima. Glavni lik - producent kanala, čija je ocjena neizbježno će pasti. Tu dolazi vrijeme da se nešto promijeni, a direktor kanala poziva arogantnog i karizmatičan čovjek koji ima svoju emisiju u svom timu. Svatko takva suradnja ne sviđa, jer je taj tip kaže ono što misli, ne bi trebao biti scenarij, i općenito se ponaša sasvim neozbiljna. U međuvremenu, glavni lik misli o tome kako da biste dobili osloboditi od briga me, on zauzvrat obećava da će joj pomoći da se šarm trgovačkom joj čovjek. Kao što oni rade izgraditi odnos doseže svoje prve rezultate, protagonisti nesvjesno počnu isticati. Neka ne ulazi u kinu "Najbolja komedija 2013" (Popis), stranih filmovi takvog plana će uvijek biti zainteresirani u pregledniku. Moramo odati priznanje glumačke duo, koji je utjelovio slike heroja. Gerard Butler i Katherine Heigl slagali dobro jedni s drugima i stvorili prekrasan par, ne zaboravljajući naglasak na humor. Budući da je ovo komedija ne izaziva samo smijeh, ali i razmišljati o svojim vezama, on završi u našem popisu stranih komedije.

Lista stranih komedija

"ponuda"

Još jedna prekrasna priča o tome kako različiti ljudi mogu pasti u ljubavi jedni s drugima. Činjenica da je američka imigracijska služba ne spava. Taj hrabri rad od momaka iz ove strukture zaražen život mlade i uspješne žene - glavni urednik izdavačke agencije. Shvativši da je čeka deportacija natrag u Kanadu, ona je odlučila poduzeti ekstremne mjere. Ona mora napraviti dogovor sa svojim pomoćnikom. Ona mu obećava da će ispisati svoju knjigu u zamjenu za brak i državljanstvo. I sve će učiniti ako oni nisu provjerili. Sada, glavni lik je prisiljen da ide na Aljasku u susret s cijelom obitelji njegove pseudo-zaručnika kako bi imali uslugu migracije nisu povećali sumnju u istinitost tih odnosa. Film sadrži puno komičnih epizoda i viceva. Osim toga, ona također potiče pitanja o obiteljske vrijednosti, tako da završi popis stranih komedija o ljubavi.

Zastupa tri filma - to je samo mali dio od najboljih u komediji žanr. Kroz razvoj filmske industrije, dobili smo puno zanimljivih i pažnje filmova. Ne samo sada što dobar film, ali prije nego što također može imati dobar smijeh. Dobiti najmanje 90 komedija u inozemstvo, od kojih je popis sastavljen od kultnih, kao što su "sam u kući" ili "tata",