Odabir za prikaz triler o ruskom zatvoru

Kao dio ovog članka smatrat će se domaća filmovi o zatvoru.

Ruski borci imaju puno navijača. Ali barem postoje ljudi koji misle nacionalnu kino s nečim previše unatrag i glumce - osrednji. Pa, pravo na svakome osobno mišljenje. Međutim terossiyskie triler o zatvoru, koje opisujemo u nastavku, može izazvati neke mijenjati svoja uvjerenja.

"Maneater"

Ruski triler o zatvoru

Ovaj triler o ruskom zatvoru datira 1991. I zemlja koja ga je izdala - to nije ni Rusija, a Sovjetski Savez više ne postoji. Na području jedne od republika Unije - Kazahstan - je kolonija. Beskrajne tiranije i stalne brutalnost nadglednici godina kasni u srcima i umovima zatvorenika nepodnošljiva mržnja. I jednom taj osjećaj slomio besplatno - počela krvavi revolt. Naravno, vijest o ovom događaju odmah je došao na party vlasti. No, dužnosnici ne razumiju slobodno prostori gnjavaža. Njihov cilj - zastrašivanje zatvorenika kroz okrutna kazna demonstracija ustanak inicijatora.

„Ja - lutka”

filmovi o zatvorskim ruskih boraca

Kreće dalje. U sljedećem desetljeću potrebno je imati na umu bilo kakve značajnije filmovi takvog plana. Ruski triler o zatvoru, „Ja - lutka”, objavljen 2002. godine. Filma protagonista - Victor. Nakon što je služio dugo vremena u specijalnim postrojbama, da je vidio mnoge stvari u životu. Ali mu je sudbina baca nova iznenađenja i nije daleko od ugodno. Ona pada na logor smrti. Kazna - „kazna u ratama.” Zatvorenici u ovoj instituciji - „zamorci” žive simulatorima za posebnim agentima koji sovershestvuyut svoje vještine na njima. Zatvorenici su kao lutke koje nemaju imena iz prošlosti, ali još više u budućnosti. Još uvijek živ i danas - tako sutra sve će se ponoviti opet.

„Zone. Zatvor romansa "

Ruski borci o zatvoru

To može biti pretjerano nazvati ovu seriju „ruski triler o zatvoru.” Ne, ovaj film se proizvodi u Rusiji, ali u svom žanru, naprotiv, može pripisati drame i detektiva. Ipak, ona je uključena u našem listu. A sve zato u smislu odražava život zatvorenika se može nazvati „vrlo informativan”. Usput, pokazuje sudbinu ne samo počinitelja, ali i sve one koji ih okružuju: obitelj, prijatelji, zatvorsko osoblje itd I, kao što znamo, nije uvijek „na kat” je jedini koji je kriv. U susjedstvu su okorjeli kriminalci naselili ljudi koji jednostavno uokvirene, zatvarani greškom, a oni koji samo čekaju kazne. S obzirom na zaposlenike institucija, oni ne bi zavidjeli - jednostavan osobni život, plaće siromaštvo utječe na kvalitetu njihovog života. Osim toga, oni provode gotovo cijeli dan u istom zatočeništvu kao kriminalci - ovim sumornim sivim zidovima.

„Nova zemlja”

Ruski triler o zatvoru

Ovo je posljednji ruski triler o zatvoru, koji se, po našem mišljenju, zaslužuje pozornost. Film je snimljen 2008. godine, ali on govori o ovoj 2013-og. Ukinuta smrtna kazna, zatvori su puni „zjenice.” Osim toga, održavanje kriminalaca osuđena na doživotni zatvor, ostavljajući veliku količinu novca. Međunarodne organizacije, odlučeno je da se šalju zatvorenike na pustom otoku, koji je odobren u tu svrhu Rusiji. Oni pružaju sve što je potrebno, ostaviti na miru izgraditi novi život. Ubrzo je, međutim, postojanje otoka postaje nepodnošljiv kada netko može ubiti zbog moći.