„Jobs: Carstvo iskušenja.” Movie Reviews

„Jobs: Carstvo napast” (2013) - film snimljen redatelja Joshue Michaela Sterna prema scenariju Matta Uayteli. Film govori o 27 godina života velikog čovjeka, osnivač tvrtke "jabuka", Njegovo ime je povezano s revolucije u području visokih tehnologija. ovo Steve Jobs. "carstvo napast" - ovo je njegova tvrtka stvorena prekovremeni rad i pjenušava briljantnu ideju čovjeka, njegova želja doći do novih visina u području računalne tehnologije i usmjeriti njihovu naklonost u službu ljudskog uma.

Steve Jobs carstvo napast

Ovo je priča o preživjeli uspona i padova, i izdaje, ali ne i napustili svoje ideje. "jabuka" - to je ne samo društvo i njegov potomak, to je cijela filozofija sa svojim sljedbenicima i obožavatelja. Poslovi poput Isusa, na čelu svijet u nepoznato, stavljajući noge čovječanstva svi njegovi iskušenja, doslovno stvarajući novu religiju pod nazivom "jabuka", Bilo je o tom čovjeku i rekao da film „Jobs. Carstvo iskušenja”

Kritičari i filmgoers o filmu podijeljena. Netko izražava mišljenje da je cijeli film, koji govori o životu genija, bio uspjeh. No, mnogi kritičari vjeruju da su autori uspjeli prenijeti izravno na slici Jobs. Ne osnivač tvrtke i istaknuti računalni genij, naime, čovjek. Poslovi carstvo napast 2013Prema nekima, film ispostavilo kao kineski iPhone - to je gruba krivotvorina, parodija. Mnogi ne preporučuju gledanje filmova „radnih mjesta. Carstvo iskušenja” Mišljenje o igri Ashton Kutcher, glumio, također se razlikuju. Mladi glumac, koji se prikazivao u zadnje vrijeme prilično melodramatično svjetlo kolut filma u ulozi osvajača ženskih srca, nije gledao ulogu muškarca, ispunjen idejama. To ne mora tu unutarnju iskru koja svijetli cijelu prirodu radnih mjesta, što ga čini izvanredan čovjek. Nije zadovoljan, u cjelini, igra i cijeli cast filma „Jobs. Carstvo iskušenja” Mišljenje o uspješno obavljenim uloga u ovom filmu su gotovo odsutan. Je li to Dermot Mulroney je držao bar još jednom potvrđuje da zaslužuje slavu veličanstvenim litsedeya. Međutim, u nizu negativnih komentara bih priznati rad svih make-up umjetnik. Da bi mogli napraviti stari Ashton Kutcher, dajući mu crte lica, prepoznatljiv ne samo broj, a svi oni koji su na neki način suočava s računalne tehnologije može biti teško, Ashton je vrlo sličan njegovom karakteru. No, u filmu se radi o prilično dugo vremena u 27 godina, od 1974. do 2011. godine, a svaki vremenski period make-up pobijediti sasvim u redu. Možda zbog njih, kao i film operatera „Jobs: Empire iskušenja”, mišljenja, uglavnom negativne, ne zvuči tako depresivno.

Poslovi carstvo iskušenju recenzije

Što god to bilo, film je imao svoje navijače. Oni hvale rad i pisac, i operatora, i cast, koji su bili u mogućnosti prenijeti napetu situaciju koja prevladava u nekom trenutku oko društvu velikih majstora, a koji je postao genij i negativca svog vremena.