"Operacijska" film - recenzije. Glumci iz filma „anestezije”

Sudbina nije uvijek fer prema dobrim ljudima, a često šalje ih iskušenje. "anestezija" - film, od kojih je sadržaj će zainteresirati gledatelje koji vole zanimljivu priču i nepredvidljiv kraj. Mislim da li kirurga da njihovi pacijenti tijekom operacije može se probuditi? Zamislite svoje poker lice, kada je bolesnik naglo otvori oči i rekao da je čuo njihove besraman razgovore. Anestezija svijest - nije mit ili pretjerane osjećaje operiruemogo- vjerojatno većina ljudi bi radije umrijeti, ali ne bih osjetiti tih muka pakla ...

film "anestezija": Opis razvoju radnje

Film recenzije anestezija

u mladi milijunaš Glina Berefsorda ima sve: zanimljiv posao, curu i brižna majka. Slaba slaba srca - jedino što ga razlikuje od normalnih ljudi. Zajedno sa svojom voljenom Sam dječak je u stalnoj potrazi za tijelo, ali zbog rijetke rad krvnom grupom trajno premješten. Majka protagonista zabrinuti za zdravlje svog sina i pita ga iskoristiti usluge poznatog kirurga, u čijim rukama je posjetilo srcu više od jednog predsjednika. Uvjeren mladić tvrdi da je operacija vodio njegov prijatelj Jack, ali jako krivo ... Liječnici i klinike djevojka Glina su urotnici koji žele ubiti milijunaša i iskoriste svoje imovine. U stanju anestezija svijesti operabilnih čuje i razumije kako nije u redu s ljudima drag.

Čudesna bijeg i kazna

Mila majka uvijek ima naslućujem na opasnost koja prijeti joj dijete. Lily Beresford odmah posumnjala da nešto nije u redu kada je njezin sin odbio izvrsne kirurga usluge i vole da je operacija imala osobu zbog koje nekoliko medicinskih missteps. Liječnici namjerno ubiti Clay i njegova majka prijavila da je tijelo mladića, navodno se nije tuđe srce. Očajna žena uzimanje smrtonosnu dozu lijekova i žrtve i sam kako bi spasio svog sina. U podsvijesti stanju Lily i Clay se susreću u posljednje vrijeme. Mladi milijunaš ne vidi nikakvog razloga da i dalje živi, ​​ali prima porodiljni dar. Dolaze policajci uhitili Sam i liječnike, i Clay izlazi iz anestezije.

Negativan lik Jessice Albe

U početku, skromna djevojka, Sam ne uzrokuje interes među publikom. Za dugo vremena, čekajući istinito kada je Clay ju je jedna ponuda. Ceremonija vjenčanja odvija noću, spontano i bez ikakvih dodatnih ljudi. Sljedećeg dana, Glina će se pomaknuti opća anestezija. Film (Trailer) govori o tome kako su testovi će biti predmet pacijenta, ali publika nije svjestan izdao svoju dragu, koja je danima prije postala njegova žena.

Film zemljište anestezija

Sam počinje djelovati zajedno s potkupljeni liječnika. U bolnici ga otkriva jedan od osoblja - postaje očito da Jessice Albe lik zna tim medicinskim ustanovama, tako da je lako provesti svoje zlo plan: da ubije svog muža i uzeti u posjed svoje multimilijunske sreće.

cast

O ulozi protagonista tvrdi Jared Leto i Kate Bosworth, ali na audiciju Hayden Christensen i Jessica Alba tako sjajno je utjelovila lik Clay i Sam da je redatelj htio da se usredotočite su ti glumci. film "anestezija" Ona je postala veliki izazov za cijelu ekipu, ali kvalitetan rad i profesionalne vještine umjetnika utjecati na rezultat - slika je nadmašio sva očekivanja publike.

Filmski glumci anestezija

Hayden Christensen je glumila u gotovo dvadeset filmova, ali je dobila priznanje u svijetu po ulozi Anakina Skywalkera u trilogiji "star Wars", Nakon što je njegov debi u oglašavanje kašalj sirup godišnji dječak probija samostalno. Unatoč nedvojbenom talentu Christensen i pohvalio njegov rad publike, on ne posjeduje bilo koju od "Oscar", U 2008. godini, glumac nominiran za anti-nagradu "Razzie" za film "anestezija", Gost gledatelji, koji su bili oduševljeni svojim izvanrednim igrama, međutim, bili su daleko od mišljenju kritičara. Srećom, vlasnik zloglasnog nagrada je još jedan glumac.

Jessica Alba u rangu sa svojim co-zvijezda je započeo svoju karijeru kao dijete. Prirodni šarm pomogao joj mnogo puta da se natječu s najseksi ljepotica u Hollywoodu. Iskrene uloge u filmovima uzrokovati mješoviti procjenu svog talenta s kritičarima, za koje je Jessica je nekoliko nominacija za anti-nagradu. Danas je glumica uspješno bavi ljubavi i politici.

Premijera filma i kinosbory

"anestezija" - do sada jedini posao redatelja Joby Harold, u kojoj je uloženo mnogo truda. Premijera je održana 30. studenog 2007. godine, ali je u Rusiji službeno najam počela šest tjedana kasnije. Slika je uložio 8,6 milijuna dolara, što isplatio četiri - okupljanje oko svijeta u iznosu od 33 milijuna kuna. Triler, drama i mističnost - tri žanra, koji je prihvaćen na film "anestezija", Gost gledatelji nakon gledanja slike su uglavnom pozitivni, ali oni nisu prihvatili vješto uhvaćenih okvira operacija srca, s obzirom na ove prizore previše iskren.

Za što se film mogao dobiti anti-nagrade

premija "Razzie" Ona se dodjeljuje svake godine za najgoru sliku. Pobjednik se određuje anonimni žirija glasova od 12 zemalja u svijetu. U 2008. godini, dvije plastične figurice maline mogli dobiti film "anestezija", Gost gledatelji nakon premijere bili su toliko oduševljeni da slika može biti dostojan vlasnik "Oscar", ali kritičari mislili da je potrebno spomenuti loš cast, posebno glavni likovi.

Sadržaj anestezija film

Jessica Alba riskirao samo dva anti-nagradu - za "najgore glumica" i "Najgore ekran par" s Hayden Christensen. Što se tiče glumica, zbog svojih nekoliko prvih nagrada, ali "Zlatna malina" nije mogla izaći. premija "Najgore sporednu glumicu" To je bio nagrađen s njom za svoj rad u filmu "mačeta", "Ubojica u meni", "Valentinovo", "Little Fockers 2",

Anestezija svijest i zla u općoj anesteziji

Glavna svrha opće anestezije je da je pacijent na operacijskom stolu osjećala nikakvu bol uopće. Nakon anestezija osoba može nastaviti bolove u tijelu, vrtoglavica, halucinacije, povraćanje. Teške oblici komplikacija su mnogo rjeđi, ali netolerancije na lijekove mogu utjecati na kardiovaskularni i živčani sustav.

Film anestezija 2007

opća anestezija To pomaže da se presele glatko čak i najsloženije operacije, ali je potrebno da se uvijek ide na ovu opasnost? Tijekom Velikog Domovinskog rata kirurga operirani ranjenih vojnika pravo na prednjoj strani, navlažiti rana votke, što dokazuje da je ljudsko otpornost na fizičke torture. Nakon bilo anestezije komplikacija u zdravlje su očiti, ali nisu svi pacijenti uspjeli nadmudriti bol. Anestezija svijesti - stanje u kojem osoba osjeća, čuje i razumije sve. Pacijent pokušava se nositi s boli i preživljava uspješno prenošenje operaciju, ali ostatak svog života može biti pate od mentalnih poremećaja.

film "anestezija" (2007): naziv otajstva

Strani filmovi prije ili kasnije će se pojaviti u kinima u Rusiji, a više primamljiva u prikolicu i same priče, koja će publika znati mnogo prije praizvedbe, brže profesionalci pokušavaju izvesti kvalitetnu prijevod. Često tijekom zvučnim imenima glavnih likova se mijenjaju po nahođenju preklapanja glumce. U prvim sekundama filma "anestezija" prije nego što se publika riječ "budan", Koji je izvorni naziv drame. Redatelj i scenarist Joby Harold zove sliku "buđenje" Ne slučajno, ali priča je toliko nepredvidljiv, intrigantna i zadivljujuće da je publika će imati odmah pogodio čudesnu spas protagonista.

anestezija Movie Trailer

Ruska verzija prijevoda također dao razlog: prema statistikama, više od 21 milijuna pacijenata godišnje proći opću anesteziju, a 30.000 ih je, međutim, i staviti na spavanje, ali čuju sve. Anestezija svijest - to nije nadzor liječnika, a tijelo je reakcija na lijekove. Iako je stanje života, osoba ne može premjestiti svoje tijelo - to samo osjeća kao hladan skalpel majstorski cut up svoje tijelo. U naslovu "anestezija" Prevođenje autori bi željeli otkriti negativnu stranu općoj anesteziji i intriga publike.

Joby Harold se žrtvuje za dobrobit uspjeha filma

Uvijek dobar redatelj će osjetiti sudbinu svoga junaka. Ako koristite osobno iskustvo tijekom snimanja filma, gluma je savršeniji i uvjerljivi. Istraživanje materijala može trajati tjednima, mjesecima, godinama - ali to nije potrebno budući uspjeh na slici? Film posada i Joby Harold dugo vremena proveo u bolnicama, prije filma "anestezija", Komentari su oduševljeni navijači najbolji nagrada za rad ravnatelja.

Opis filma anestezija

Producenti su konzultirani s liječnicima, pa čak i prisustvovao rad transplantacije srca žele temeljito ispitati problem, žele prikazati u trake. Direktor Joby Harold doživljava opću anesteziju i dijeli u intervjuu vlastitim dojmovima. Za nekoliko sati, osjetio nepodnošljivu bol, a tješio s uspomenama najmilijih. Osobno iskustvo će ukloniti veliki film "anestezija", Radnja koja je jednostavno nevjerojatna.