„Drakula”: recenzije filma

Nedavno je u kinima počeo prikazivati ​​film „Drakula”, koja je žarila umove kritičarima mišljenja davno prije premijere. Ipak, nakon takvog šarene karaktera! Vlad Drakula nije bio samo veliki vođa, hrabri zapovjednik i hrabar ratnik, ali strastven čovjek, pametan um i čija je strategija mu je omogućilo da pobijedi besmrtnu slavu. Ali znamo Drakula zbog svoje vojne sposobnosti? Teško najmanje polovica navijača blockbustera Vlad Tepeš ni pogledao na njegovoj biografiji, da zna koliko je dobio, a zapravo Neprijatelj čovjek izazvao drhtati. Mnogo više zainteresirani za metafiziku stanovnika okolnih ime. Dracula recenzijeTko je on, Drakula, mišljenja koja su se našla u mrežama mladih i zrelih navijača fantazija? Odakle je došao, i što stereotipi ostaju do sada?

Povijest u Faces

„Drakula” Bram Stoker - knjige, koja mišljenja pojaviti sada, ali od svog objavljivanja Trebalo je dugo vremena. U stvari, ova priča je postala osnova za sve filmove, TV serije i stripove o Dracula. Iz stvarnog karaktera ostavio nekoliko kvalitete Bram Stoker. Dracula odgovori primljeni, kao vampir, drevni čudovište koje živi u starom dvorcu koji dominira na stijenama. Njegova kuća je ogromna i prazna, jer vlasnik ne treba nikome. On ne jede, ne pije i, naravno, ne spava. Ukratko, Stokera junak je klasičan primjer noći užasa koji nosi smrt. Ali, u isto vrijeme kada je knjiga Drakula - lik nejasan, a moguće je i da se osudi i razumjeti. Opća gledišta, ovaj roman može varirati, ali jedno je sigurno: ovo je klasičan vampir žanr, kultni roman za sve sljedbenike literaturi horora i mistike, koja je postala poznata zahvaljujući Stoker. „Drakula” u 2014. godini, a samo skuplja odgovore, ali je privukao interes jer daje novu interpretaciju legendarnog osobnosti.

Kakva je osoba bio je Drakula?

U stvari, u povijesti nema dokaza nagađanja Stoker. Da, Vlad Tepeš je bio čovjek surov i okrutan. Osvojio je brojne pobjede, a osim vojne moći, imao je talent velikog stratega i cijeli arsenal sredstava za zastrašivanje neprijatelja. Dakle, bez riječi vojska lišena protivnika okvir, na kojem su se zabio u kola na glavi. No, ako mislite o tome, tko može kriviti Drakula za žestoke obereganie svoje granice? Kontradiktornim priroda njegovog karaktera i ostavi da se generirati stotine knjiga, filmova, pa čak i glazbene skupine.

Priča i njegov tok

Knjiga čita vrlo jednostavno, jer osoba pripovijeda različitih likova, preko svojih osobnih dnevnika i pisama. A gdje čovjek može biti toliko iskren u razgovoru sa samim sobom? Udubljivanja u sadržaj herojima dnevnika i pisama, čitatelj korak-po-korak pristup rješavanju glavnu tajnu. Tko je Drakula? Nego što je to opasno? Je li moguće pobjeći iz njega? Želim upozoriti heroje koji će to činiti, ne razumijem strašnu činjenicu onoga koji skriva iza maske važan i koristan graf. Knjiga „Drakula”, recenzije koje su vrlo različite u sadržaju, izrađuje opise i nedostatak razumljivih horor priča. Čitatelji se početi osjećati strah kada nema očitog razloga za to. I to je samo jeza.

Evolucija stila

Već nakon prve stranice knjige čitatelj razumije da Grof Drakula - pravi vampir, a vampir drevne i vrlo lukavo. Za njega ne postoji zadovoljstvo nesmotreno uronite svoje zube u grlo prvog tucked žrtve. Ne, u tom pogledu, Drakula je puno pametniji od onih vampira koji su se bojali drevnih naroda. Njegova slika je moderniji, pa se često kopira u književnosti i filmu. Drakula impresionira svojim doradu, manira i takta. Stereotipi i dalje na snazi. Stoker Dracula recenzijeDakle, Drakula strah od češnjaka i ruža, ne može kretati na danjem svjetlu, čekajući ovaj put u drvenoj kutiji. Glad Count nezasitan, a on je nedostižan, pogotovo za one koji se boje da vjeruju u svojoj biti. Strašna slika reproducira na brodu, koji je slučajno bio prijenos Dracula u veliki grad. Jedan po jedan, ljudi počinju nestajati, a potpuno. Kapetan nije znao što da mislim, jer kamo otići sa broda na otvorenom moru! Kao rezultat toga, brod stigne u luku prazan, a na čelu leša. Možda je razlog za smrt cijele posade nije bio samo krvoločan Točka, ali pretjerana racionalnost, jer su do nedavno nije vjerovao u prisutnosti metafizike. I još jedan primjer depresivno nevjeru - to je jadan majka jednog od likova, koji se ne vidi na kćer bolesti nije ništa čudno, i time ubrzala njegovu smrt, jednostavno otvaranje prozora u spavaćoj sobi.

Što se promijenilo?

Vampiri ne vjeruju, zato što su prestali biti čudovišta u srednjem vijeku. Bram Stoker Dracula recenzijeSada je vampir galantan i šarmantan. Prije nego što je nemoguće odoljeti, ne možete zatvoriti vrata i uskratiti mu poljubac. Vampir je postao neka vrsta elitnog društva. On nije dovoljno da zadovolji svoju glad, treba provoditi svoje planove za jesti krvi ni od najljepših dama stvaranje sreće. Da, i sada je vampir može biti usamljen, jer ono što inače objasniti svoju žudnju za stvaranje vlastite vrste?! A neki žudnja za sadizma pojavio, jer stvaranje mladog vampira, shvaća da je gotovo sigurno osuditi na uništenje po rukama bivših prijatelja. Možda je to razlog zašto je priča o Drakule i ne gubi svoju važnost, postaje glavna pitanja u vezi sukoba između dobra i zla. Je li moguće da počini ubojstvo u korist? Ona uvijek donosi zadovoljstvo poljubiti? A što računi u korist kojeg se pretvara u zlo?

Idemo u kino

Svake godine, predstavnici filmske industrije mijenja pogled na povijest tužne grafikona. U suštini nepromijenjen ostaje jedini način njegove snage, ali izgleda - daleko od toga. U filmu „Nosferatu” protagonist pojavio drugog svijeta, čudno, ali ne manje zastrašujuće. Čini se da to nije umjetnička i dokumentarna i pjevačica glumi Max Schreck, kao da on ne igra. Usput, prvi film adaptacija je zabranjen od strane nasljednika Bram Stoker, pa kreatori preimenovan grof Drakula u Orloc. Onda je došao poznati Bela Lugosi, što odgovara igrati u operi. Njegov Dracula ugrize za naivne za današnje standarde, što čudno prolazi i uvijanje usnama, ali još uvijek zastrašujuće u tamnoj noći. Film, snimljen Werner Herceg 1978. Drakula povratne informacije primljene uglavnom negativan, kao noć duh ne prezirom ništa. Sve ljudske smrti u njemu, samo želja da siju strah je ostao.

Seks i krv

Najkontroverzniji film adaptacija romana održan krajem 20. stoljeća. Drakula recenzije filmaRedatelj Francis Ford Coppola predstavljeni kao Drakula Gary Oldman a potez je bio ispravan, kao prvi Drakula 1992 pregled kao seksualnog karaktera. Ispalo je da je u ovoj crnoj duši može živjeti i ljubavi osim žeđi krvi živi žeđ poljubac. Oldman primamljiv oči probode u srce, i za dugo vremena, čak i sanjao ljepšeg spola, što sigurno ne bi odbio poljubiti čudovište. I to nije samo vodeći čovjek. Sam poljubac je vrlo erotičan, ali u vampirski očnjaci Šuška se nalazi anestetika, tako da žrtva ne trpi, i prima zadovoljstvo. Vampir se više ne vozi teror, a kao da je začarana svoj životinjski magnetizam i nevjerojatnu karizmu. Nekoliko generacija psihologa kažu da je krv povezana sa seksualnim poremećajima, te ugriza i ogrebotina tijekom seksualnih partnera razgovor o strasti. Dakle, koja je razlika između ljubavi Dracula od prosječne osobe? Samo poljubac sila. Seksi „Drakula” recenzije 2014- to je trenutno malo osjetljiv na dodir njegove teške zločine. Prije svega to je simbol strasti, teško i vruće poljubac.

Točka sljedbenika

Govoreći o tome što bi trebalo ostaviti na Dracula u filmskoj industriji, ne možemo zanemariti filmu „Intervju s vampirom”, snimljen na romanu Anne Rice. Njeni junaci su erotske i tužno. A glavni lik - Louis, budi simpatije nego straha. Sada vampiri mogu patiti i biti ubijen. Omiljeni glavni lik ubija sunčeve svjetlosti, a on je proveo dug život, pamti njezin obrok. No, njegov tvorac takvog života on proklinje jer osoba je još uvijek pod tušem. Vampire modernosti pronalazi ljepotu u filmovima i glazbi, pio krv nije iz vene, ali iz kristalne čaše. Vampiri Anne Rice mogu postati pioniri u činjenici da oni mogu hraniti krvlju životinja. poslije njih Stephenie Meyer ostaje samo misliti na vampir ljubavne priče i običnog čovjeka, da napiše priču, da osvoji svijet. Njezin Edward Cullen nije isto kao Drakula. Recenzije junaka Mayer su vrlo pozitivna boja. Ipak, lijep kao bog, pametna kao profesorica, galantan, pristojan i pažljiv prema njihovu slabi ljudski dragi. Krvni ljudi ne piju, ali lovi Cheetah da sve više i pokazuje svoju snagu. Pronađite za navijače da vide dobro u lošim likovima, koji je izbacio Drakula.

2014: Recenzija filma

Besmrtni priča o Bram Stoker još uvijek daje prostora za maštu, tako da ne čudi da je novi film adaptacija „Dracula” tuče rekorde u filmu. Na mnogo načina, a temelji se na stvarnim događajima iz života vlaški vladar Vlad Tepeš. To je bio veliki vladar, hrabar vojnik i zaista strastveni čovjek. Luka Evans došao u ulozi savršeno, zahvaljujući izvrsnoj slici, strastvena izgled i izvanredne izraze lica. Brama Stokera Drakula recenzije knjigaDogovor s vampirom gurnuo osjećaj dužnosti i želju da spasi svoj narod. U jednoj od špilja na svom teritoriju podnio drevno čudovište koji je uništio sve živo što se ušulja unutra. Vlad Drakula je bio hrabar, ali nije bio lud, tako da za to vrijeme mudro zaobići Stora tmurno prebivalište zla. No, ovdje smo došli za izaslanicima od Turaka, s kojima su odnosi bili vrlo napeti. Turci i sultana Mehmeda vodio pitao ne manje od tisuću dječaka naučiti ih vojnu slučaj. Drakula je zemljište malo sin, koji je također morao platiti, pa se osjeća kao za svoju obitelj i za narod. Odluka očaja, on ide tražiti špilju. Čudovište vrlo iznenađen ovim posjetom, ali pomoć ne poriču, međutim, upozorava da u zamjenu za moć Dracula dobiva lud krvlju. Nakon što je izdržao tri dana, tako da će se sve vratiti. I ne, to znači ne. Odmah treba reći da je puno mašte donosi „Drakula” u 2014. Reviews prvih gledatelja dotaknuo strastvena ljubav Drakula i njegova supruga Mirena. Nisam ostaviti publiku ravnodušnim kraj filma, kada je Dracula umro njegov sin Ingerasa. Usput, u stvarnosti, Vlad Nabijač je imao dvije žene i četiri sina. Prvi ljudi koji je došao po volji „Dracula”, recenzije filma je ostalo na forumima. Oni pišu da je film različite nadležne posebne efekte i skladan par protagonista strasti koja je ugodno promatrati. Prstom u oko je predvidivost njihovog odnosa i beznađe Dracula za daljnje simulaciju života izvan norme.

Orijentacija na zarade

Bilo bi jednostavno glupo pisci i redatelji ostaviti ovu temu bez plodnog serije. Doista, u jednom filmu ne mogu izraziti ljepotu priče, moramo odustati detalje, trim zanimljive trenutke, isključiti šarene znakova. serije Dracula recenzijeSnažan impresionirani TV serija „Dracula”. Mišljenje o njemu izlaze navijača mrko intrigantna Engleska. Glavni lik - tajanstveni stranac, u posjetu Londonu i pozicionira kao veliki poduzetnik. U stvari, on želi dati britanski svjetlo (električni). Drakula opet ludo erotski, jer je odigrao briljantnu Jonatana Rhys Meyers, proslavila TV seriji "The Tudors". No, to je samo glavni lik zavodi predstavu „Dracula”? Mišljenje se fokusira na iznenađujuće glumačke igre, uz uzbudljiv scenarij, neočekivanim zemljište pletiva. Pa, gdje idu iz ljubavnog trokuta sa zrnom osvete i drama? Začinjena umak postane soundtrack koji uzrokuje guska bumps trčanje kroz tijelo.

sažeti

Dracula 2014 recenzijePa što je toliko privlačno Drakula? Recenzije filma može dati puni odgovor ili napraviti sliku? Teško, jer Dracula - više od karaktera. Pozivajući se na ime, mi smo podsjetio cijele epohe, u zemlji i popis vlastitih strahova. Bez Drakula neće biti hrana za misli za mnoge pisce, pisce, animatora, pa čak i pisaca. Junak je napravio svoj put u komediji i crtane filmove, postala je strip lik i masku na Noć vještica. To nije samo strah od danas, ali i prilika za predstavljanje zlo u ljudima, sposobnost da stoji do njega i da ga se osudi zločina. U isto vrijeme, znak je toliko nejasan da je nemoguće da ga zovu apsolutno zlo. U novom filmu o Dracula junak bori za svoj narod i čini sve da spasi dijete. Nije obilježja pravog muškarca?