„Hannibal Rising” glumac, igrao glavnu ulogu. Recenzije filma

Nakon "Crveni zmaj" (2000., red. Brett Ratner), "Kad jaganjci utihnu" (1990. dir. Jonathan Demme) i "Hannibal" (2001., red. Ridley Scott), neumorni Thomas Harris

On je predstavio publika nije samo još jedna zastrašujuća priča o avanturama legendarnog manijak. On je predstavio „početak” od Hannibal Lecter, njegov „uzašašće”.

Hannibal diže glumac

protagonisti

Harris je shvatio ravnatelja ideja Peter Webber, koji nisu uspjeli da skinu brzo do karijere ljestve, ipak, činilo se bolje gurati na putu do uspjeha nije pronađena. O ulozi novak Hannibal je bio pozvan Gaspard Ulliel. Uloga u filmu "Hannibal Rising" glumac primljen nakon mnogo rasprava, sponzori, koji su među ostalim kandidatima smatraju Macaulay Culkin, Rupert Friend, Tom Sturridge, Hugh Dancy, Tom Paine i Hayden Christensen Dominic Cooper. Prednost je na kraju dao Gaspar, glumcem, dok nije popularan, zbog njegova nevjerojatna vanjske sličnosti s mladom Hannibalu. O ulozi njegove ljubavnice, ljubavnica ili bolje rečeno, bio sam pozvan na spektakularan Gong Li, koji gledatelj može promatrati u filmu „prokletstva Zlatni cvijet” i „Sjećanja jedne gejše”. Sada je to postalo pratitelj ekran Hannibal Lector ( „Uzašašće”). Glumci koji su igrali sporedne uloge, izgledao blijedo u usporedbi s velika slova.

Hannibal Lector penjanje glumce

razlog

Neki ljudi vjeruju da je uzrok književne i filmske povijesti, „Kad jaganjci utihnu”, „Crveni zmaj” i „Hannibal” je pohlepa, što sjurio proizvođača Dino De Laurentiisom i romanopisac Thomas Harris. I to je šteta da donese velike priče hiper „brand”. Više da je film „Hannibal Rising” dobio prilično dobro služio. Usput, u „Hannibal” povijesti „teškom” lekterovskogo djetinjstva je planirano. Redatelj Peter Webber, poznat uskom krugu kinogurmanov debi „Djevojka s bisernom naušnicom”, uspio uz izravno sudjelovanje Ben Davis operatora ukloniti pristojan feed. Ona ima mnogo kritičara i gledatelja vjeruju slike „Hannibal Rising”. Glumac, koji glumi mladog Lecter (Gaspard Ulliel), - gorljivi obožavatelj skateboarding, Milan Kundera i Jeanne Moreau, pokazao svoju najbolju stranu. Iako ljubitelje horor priča je vrlo teško zamisliti da je to prilično sramežljivi mladić rastao kanonski psiho Anthony Hopkins.

Sve je počelo s osvetom?

„Hannibal Rising” - film o osvrta koji su dijametralno suprotstavljeni. Kritičari optužio Harrisa koji je u ovoj priči samo zaraportovalsya i doveo sve do primitivnog psihoanalize. Prema njihovom mišljenju, takva trauma iz djetinjstva svaki drugi bi na kraju završio u kanibalizmu.

akteri filma Hannibal penjanje

Dakle, pokušava produbiti, proširiti i razviti već postojeću mitologiju Lecter, autor konačno i neopozivo ga diskreditirao u filmu „Hannibal Rising”. Glumci, fotografije koje su bile ukrašene plakati oglašavanje film, tvrde drugačije. Ipak, svi se slažu samo u jednom - siromašni izbor jednog reklamni slogan, u kojem se navodi: „Sve je počelo s osvetom.” Uostalom, tako da netko kao legendarni Lectera u svojim promišljenim savršene zločine morali biti vođeni drugim motivima, a ne vulgarno osvete. Možda je to razlog zašto je slika „Hannibal Rising” Anthony Hopkins pohvalio vrlo suzdržano.

besplatno kreativni subjekt

Paradoksalno, činjenica je da sve dok Lecter nije biografska povijest, objašnjavajući uzroke i korijene, on je bio pred gledatelja besplatno (unatoč čestim boravcima u zatvoru), u skladu s vlastitim perverzne stvaranja, trebaju samo hranu za um, a „gastronomske delicije” za tijelo , Unatoč činjenici da je u „Kad jaganjci utihnu” (priznate od strane glumaca filma „Hannibal Rising”), najbolji dio kannibalicheskoy sage, Lecter je poražena u finalu, bio je slobodan od niti prošlosti koja, poput paukove mreže, povezuju ljude, izrada ih, lutke. Njegova najveća pogreška bila je stvoriti iz temelja krivo u biti, iako ne bez istodobno precizno je navedeno od strane pojedinih komponenti, psihološki portret glavnog neprijatelja - Clarice Starling i njezine odnose s članovima obitelji.

Hannibal diže glumci i uloge

Žrtva strašne okolnosti

Hannibal Lecter za tri komada pojaviti pred publikom u svim svojim „zrelog” intelektualnog sjaju, nije bio produkt razvoja obiteljskog stabla, njegove krune. Bio je ugrušak od dnevnog sadašnjosti, spontani, ali suverena čovjek, nadvila nad okolnim strah ili spokojan. Sada je stvorena slika izblijedi, slika se promijenila, pretvorila u filmu „Hannibal Rising”. Glumac Gaspard Ulliel prenosi gledatelju sliku gotovo dobrog pastira zamrznuta u užas i strpljiv drhtavim janjadi i sam žrtva strašne okolnosti, osjećajan čovjek s jakim i iskrene obiteljske odanosti.

Hannibal penjanje fotografija glumci

Kannibalicheskie predstava

Mnogo na žalost i razočaranje navijača sage, jer žurba Thomas Harris otkrila da su svi sjajni kannibalicheskie izvedbe i kazališne psiholoških eksperimenata prethodni romani - ne uprskati briljantnu umjetničku prirodu glavnih protagonista 20. stoljeća, ali jednostavno rezultat makinacije suradnika iz Litve koji slučajno pojela malu sestru glavnog lika, djevojku koju je voljela svim srcem Hannibal Lector ( „Uzašašće”).

Glumci, Harris i Webber, nesvjesno, su razorena jedna od najistaknutijih „junaka našeg vremena.” Opremanje Hannibal biografske priče, oni ju je smjestio na čudan anti-povijesnog prostora. U publici nakon gledanja puno pitanja postoji. Kakav obitelji Lectera, gdje su došli u okupiranoj Litvi 1944. godine, gdje su obiteljsko imanje? Kao Litvanski pljačkaš je njemački naziv Dortlih, nakon rata, uspio je postati sovjetski časnik unutarnjih poslova u Kaunasu? Kako mladi Hannibal je u Francuskoj? No, ispostavilo se, gdje nije zastrašujući masku, koja je mnogo kasnije staviti na Hopkins' karakter. To je element vojnim odorama samuraja i umjetnost rata u određenoj mjeri osposobljeni mladi Hannibal lijepom Japanki, žalosti žrtvama Hirošime rođaka.

Film Hannibal penjanje

Maniac - predmet samilosti?

Najstrašniji nedostatak filma „Hannibal Rising” (glumac Gaspard Ulliel ni na koji način kriv, kriviti Webber) smatra se da je transformacija kanonske figure manijak kanibala u objekt suosjećanja. Kao što je planirano od strane direktora, mladi Hannibal ubija ne radi čiste umjetnosti i upredena svijet. Osvetni na negativce - ortaci iz nacističkog režima i trgovaca. Revenge ubojstva, kao i obično, imaju jasno definiran moralni ukus i moral, kao što znamo, nije najbolji pratilac za Cannibal ubojica.

Hannibal penjanje fotografije

Priča život kao izgovor

Naravno, pregled filmova „Hannibal Rising”, glumci i uloge koje se podudaraju kreatori dobroj vjeri, gledatelj će na umu i briljantna igra Gaspard Ulliel i Rhys Ifans, koji je igrao ulogu glavnog antagonista središnjeg lika Vladisa Grutas i redateljskih trikova kao što su web stranice sa masti pauka, predviđajući film i crvena magla obavija kabinu, gdje Hannibal prvi okusi ljudsko meso. Unatoč nekim greškama, još uvijek u režiji Petera Webbera je među redateljima koji su stavili svoja srca u svakom projektu. Ali to ne opravdava u očima autora slike pomalo zbunjen publike. Čak i nakon gledanja filma „Hannibal Rising”, fotografije iz pucnjavi koja Prepasti svoj realizam, široka publika voli Lecter smatra nerazumnim, neutemeljene, nerazumljiva i spontani.

Ja sam htjela više

Sofisticirani publika, obožavatelji žanra, prema kraju vremena uzorak počinje misliti da je možda daleko veći učinak, a značenje bi imati malo drugačiju verziju „Uzašašće”. Nakon što je predstavio publici seljak, sukoba povijest obrazovanja mladog čudo: bez oblaka djetinjstvu, adolescenciji i ranoj adolescenciji okružena ljubavlju i voljene obitelji, vjernih prijatelja, prva ljubav čista i bez brutalnog Smetnje mlađa sestra, kreatori samo mogao pobijediti. No, na vrhuncu, nekoliko sekundi prije konačnog kredita, neka to bude u očima idealnog dječaka iznenada izbio zbog nekog novog iskra neljubazna. Onda je učinak će vjerojatno biti mnogo jači i obeshrabrujuće.