Haruki Murakami "Norwegian Wood": recenzija, sažetak, analize, citati

moderan Japanski pisac

Haruki Murakami je stvorio puno zanimljivih radova. Prema njegovom priznanju, nitko od njih nije autobiografska. Pročitaj Murakami priuštiti da ne svima. Često su njegovi romani su predugo, ali svakako filozofija prisutna. Jedna od prednosti rada Murakami - &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-. Sažetak, analize i druge zanimljivosti koje se mogu uzeti iz knjige, će biti predmet našeg istraživanja.

Murakamijev Norwegian Wood

Bilo je u početku&hellip- pjesma

Nevjerojatno je kako autor uspijeva zadubiti postavljena pitanja i ne zaboravite u isto vrijeme povući paralele sa stvarnošću? Oni koji su upoznati s proizvodom prije postavljanja pitanja, odakle naziv. Ovdje Murakami nije izvorna. Naslov dolazi iz poznatog sastava &ldquo-Beatlesa&rdquo- Norwegian Wood, koji doslovce znači &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-. Spominjanje toga je također prisutna u romanu. Tema šuma i prirodni okoliš je studirao odvojeno Murakami. &ldquo-Norwegian Wood&rdquo- sadrži šarene opis Tokyo četvrtima u kojima postoji zavjera akcija. Ako niste ljubitelj velikih količina radova (i knjizi - to je to), analiziramo pojedine storylines, analizirati likove i djela likova, ali uz pomoć čitatelja kritičarima mišljenja i ocjene će dati zaključak, to je vrijedno trošiti vrijeme na ovom romanu.

po mene

Ovo djelo izazvalo dosta oprečnih mišljenja. Neki vjeruju da je roman može loše utjecati na tinejdžerski (i ne samo) um, a drugi je dobar primjer vrednovanja sebe i svoj život mislio. Od posebnog interesa pobudio citati. &ldquo-Norwegian Wood&rdquo- Murakami sadrži impresivan niz zanimljivih, svijetle izreka. Neki od njih su postali krilati riječi. Ljubitelji romana i spisateljskog posla često ih koriste u gledano. No, daleko važnije je da, s obzirom na filozofiju rada, takvi citati će vam pomoći da bolje razumiju znakove, njihove misli i djela.

Haruki Murakami je norveški drvo recenzije

Put do statusa remek

Za nekoliko godina, nastavljeno je na stvaranju knjige, koja je priznata od strane Haruki Murakami. &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-, sažetak koji će se vidjeti u nastavku, objavljen je 1987. godine. Gotovo odmah, on je bio prepoznat kao bestselera u Japanu. Međutim, ne postoji ništa iznenađujuće. stvaranje bilo koji pisac je brzo rezonira s čitateljima, postaje najveći prodaje proizvod.

Ljudi životi, što je potrebno da se govori

Značajka Murakami kao pisac je potrebno prenijeti čitatelju o nesreći običnog čovjeka. Oni mogu biti bilo tko. Često, likovi zauzimaju različite pozicije, različite dobi i statusa. Kao da želi reći da nitko ne treba se uzvisiti iznad drugih, autor izjednačava sve na jednoj razini. Svatko može odlučiti za sebe da li ili ne hrane pravilno Haruki Murakami. &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-, koji razmatra nazovite ga socijalna drama, priča o mladom generacijom žive u sredinom 1960-ih. Sveučilište u Tokiju učenici ne žele da slijede postupak proveden od strane Vlade, a time i za razliku od načela. Doživljava teške trenutke u društvu i zemlju u cjelini, sve od njih (na primjer, glavni lik zove Tooru) natjerao me unutra.

dvojno

Njegov glavni lik na poseban način stvara Haruki Murakami. &ldquo-Norwegian Wood&rdquo- uvodi dva Tooru Watanabe - mlade i muškarca srednjih godina. Potonji je pripovjedač. Uglavnom se sjeća prošlosti, kada sam bio student, a kada, u stvari, bilo ističe u svom životu. Živi zanimljiv život, po primjeru Tooru dionica savjet s čitateljima. S obzirom na filozofski podtekst radi, čitatelji bi trebali razmišljati ne samo o životu Tooru, ali i povući paralele s njegovim.

Haruki Murakami je Norwegian Wood sažetak

Teme za svaku generaciju

Jer ono što publika je stvarao svoje djelo Murakami? &ldquo-Norwegian Wood&rdquo- nije namijenjen za određenu čitateljstva. Knjiga se može doći u obzir kao tinejdžerski generacije, a ljudi stao prag zrelosti. Roman se temelji na pitanjima gubitka i seksualnog sazrijevanja. Glavni lik prolazi kroz tragediju samoubojstva, najbolji prijatelj, a uz opće uzbuđenje ostalih studenata koji su nezadovoljni razinom postojanja. Ako otegotna već zbunjeni stav prema životu, autor dodaje težini parceli: Tooru istovremeno zadovoljava dva za razliku od djevojaka koje su ga namamio u vrtlogu zbivanja. On je također napraviti izbor: živjeti, emocionalnu Midori ili šarmantan, ali ožiljcima Naoko unutra?

Zapravo, priča je više nego jednom za skok na drugo vrijeme intervali. ovo To također može biti pozvan posebna tehnika, koja se koristi od strane Murakami. &ldquo-Norwegian Wood&rdquo- započinje njegova duga "obilazak" sjećanja u Njemačkoj, gdje je 37-godišnji Tooru čuti pjesmu norveški drvo. Iznenadna nostalgija budi tugu i čežnju. Mentalno, Watanabe vratio do dalekih 60-ih godina, a onda je promijenio sadašnjost i budućnost ...

Mentalni opterećenja teretom tragedije

Ono što je počelo s uobičajenim sjećanja, ubrzo pretvorio u životu. Teško je opisati u nekoliko riječi proizvod od Haruki Murakami &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-. Sažetak ne može prenijeti puninu dramatičnim pričama, glavni obećanja koje je autor stavio u knjigu. Ipak, za one koji još nisu upoznati s njim, otkrivaju malo pozadinu ...

Kao što je poznato, mnogo godina Tooru prijatelja s Kidzuki. To je, pak, vezan za djevojku Naoko. Svaki dio lik osjeća &ldquo-bande&rdquo-. Iznenadna odluka razbiti zajedničkog prijatelja donosi Watanabe vlastiti život i djevojka bliže. Zajedno su doživjeli tragediju: Tooru svugdje osjetiti dah smrti, i Naoko činilo izgubio dio sebe. Na dan svog 20. rođendana, ona je surađivala s Tooru ljubavi, onda je čovjek se pita da li je to pravi želja ili fiziološka potreba. Heroj prožet simpatije za djevojku, ali shvaća da &ldquo-bušenje&rdquo- veo njene duše nije tako lako ...

Haruki Murakami je norveški analiza Drvo sažetak

poteškoće s razumijevanjem

Što je prvi dojam čitajući roman H. Murakami &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-? Recenzije čitatelja definirati svoj složeni posao. Pojedine epizode protežu predugo, a neki mogu biti znatno smanjena, zadržavajući suštinu stvari. No, kao što je posebnost japanskog autora za pisanje tehnike. Vjerojatno da vidim takve proizvode, potrebno je barem doći do sijedu kosu. Za razliku od toga, treba napomenuti da mlađi čitatelji prepoznali jednostavnost razumijevanja utvrđuju. Pa, da svaki svoje. Jedina stvar koja se ne može precizno savjetovati, tako da je upoznat s knjigom u stanje depresije. Psihološka nestabilnost prijete opasne posljedice.

erotska pjesma

Koje su prednosti i nedostaci vezani uz knjigu Haruki Murakami &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-? Recenzije čitatelja jednoglasno nazivaju protagonista Zanimljiva ličnost. Na mnogo načina on sprema nastalu lako održavanje i njegova živopisan lik čini ponese priča o njegovu životu.

Tooru stvorio kontradiktorne karakter. Kada je zemljište bilo mu je dvadeset godina, kaže on svih trideset. Njegova filozofija uključuje složene fraze i citate, ali ovaj &ldquo-slikovito prilog&rdquo- je razumljivo drugima. Nadalje, šipka ima Watanabe, mir, hladnoću. Na plaži se možete osloniti na, to je lako reći iznutra pojesti problem. Nije iznenađujuće, čovjek vuče dvije djevojčice.

Autor svjesno pokazuje znakove iz svoje starije, svijesti drugih stvari, pravila života. Tooru, doživljava smrt prijatelja, bezbolan percipira stvarnost, iako je njegov najopasniji život u inozemstvu, on je već prošao. Naime, on pati. smrt tema je zanimljiva, u usporedbi s ostalim likovima, primjerice, Naoko. Drugim riječima, Murakami daje svaki od njih na svoj način da prežive gubitak, što neke snažno i neke - slabiji.

Ljubav i zadovoljstvo

Neprikladna seks - glavni minus roman &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-. Komentari su pročitali proizvod slažu da kako je autor naslikao je glavni lik, pokazao pravi razmišljanja. Watanabe - čovjek. On doživljava osobne tragedije na svoj način, ali kad imam priliku kako bi zadovoljili svoje potrebe, iskoristi. I to ne jednom, ne s djevojkom. Bilo da se radi da je to podložno kritici? Tooru živi u Murakami stvorio svijet pun seksa. Možda je autor posvećuje takvu pažnju na detalje inherentno osjetljiva, s obzirom na to je dio života svake osobe? No, na žalost, većina likova percipira ozabochennymi- njihove razgovore i misli o seksu ponekad preplavi dopuštene norme.

Norveška šumska kritičari

Romantika u pomoć

Mogu naučiti voljeti po knjizi? Odličan primjer za to volje &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-. Kritičari govore u dogovoru s mišljenjem da je proizvod je ispunjen senzualnošću i erotike. Plus to je nježna Murakami predstavljajući tako osjetljivu temu. Čitatelji neće naći vulgarnost. Naprotiv, vulgarne scene zamjenjuju se vatrom strasti da kad doživljava Tooru. Glavni lik u potrazi za ljubavi ide kroz puno osjećaja i emocija. Naravno, on je - zavodnik koji zna kako dati puno zabave, edukovan putovati na bilo koje žene, bez obzira na njezinu dob. Ali ne zaboravite da iza svih vanjske ljuske Watanabe sada očajnički traže. Kad god mislimo svojom novom strasti će biti prava ljubav, ispada da je to samo još jedan eksplozija senzacija. Važno je napomenuti da, u opisu intimne scene seksualnog sazrijevanja Tooru, autor pokazuje i romantičnu atmosferu, kao što je, na primjer, duševan poljubac u potkrovlju jedne od djevojaka.

Ono živi u&hellip-

Ljubav i smrt - možda ključni elementi koji su usko nego jednom isprepletene Murakami radu &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-. Recenzije često uspoređuju protagonista s nosačem od negativne energije, unatoč činjenici da je on i dalje za mnoge pozitivne karaktera. Čudno uzorak: gdje se to pokaže tamo &ldquo-zaudara&rdquo- smrt. Iz putu ljudi su spremni poludi. Koja je tajna &ldquo-žalbu&rdquo- Tooru? Vjerojatno kriv za vruće, strastveni seks, ponekad naizgled besmisleno, mehanički, instinktivno.

U uskoj vezi s drugim likovima Watanabe svoj put. Njegovi osjećaji su koncentrirani na nerealizirane energije, suzenje van. Često su ga prevladati opresivne pustota- s promjenjivim uspjehom Želim plakati i upuštati se u iskrenom priznanju, razumjeti sebe i uživati ​​u neobuzdanom maštom&hellip- li mogao biti sretan s Naoko? Bez sumnje. Samo je potrebno da se zaštite koji je nekoć pokazao. Svaka djevojka želi od svoje druge polovice dobiti barem malo povjerenja.

Recenzije čitatelja Norveška šumska

Dugo traži sama

Oni koji ne mogu čekati da vidite što je ishod priče Watanabe, radoznalo čekati završnom dijelu Murakamijeve romana &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-. Kratak sadržaj djela je pun zanimljivih priča. Dakle, psihološka nestabilnost Naoko je prisiljava da Odmorite se u odnosima s Tooru. Studentski nemiri ne dovodi do očekivanih rezultata. To je dodatno raspiruje mladić je osjećaj mržnje i licemjerja prema svojim vršnjacima. On upoznaje živahnu, vesela djevojka, Midori, koji je vrlo dobro. Naoko posjetiti kliniku, junak susreće s pacijentom po imenu Reiko Ishida. Dok Naoko dijeli uspomene samoubojstvu sestra, novi prijatelj govori o prvom seksualnom iskustvu. Naravno, Tooru privlači više od svog stalno prigovaralo djevojkom ...

Haruki Murakami, &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-: sažetak, analiza, opći dojmovi

Spletku romana je prisutan u svim svojim stranicama. Potrebno je reći nekoliko riječi "hvala" pisac po tome što je uspio na takav način da se zadrži čitatelja interes. Završni dio mnogima činilo vrlo emocionalno. Što nas očekuje?

Novi prijatelj Isis Tooru pita za savjet - s bilo kojim od djevojaka ostati? Ali Naoko umire. Watanabe putuje zemljom pokušavajući shvatiti što se dogodilo. Suočen s Reiko, on provodi noć s njom. U jutarnjim satima, on uzima svoju veliku životnu odluku&hellip- Pogotovo onima koji još nisu upoznati s proizvodom, nećemo objaviti konačni kraj.

Da sumiramo, možemo reći o radu u cjelini? Koji su vaši dojmovi iz čitanja teško shvatiti roman &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-? Čitač povratne informacije u velikoj većini u solidarnosti smatra da je knjiga ostavila neutralni percepciju i dvostruki dojam. Očigledan, ali ne uvijek pozitivna po svojoj procjeni činjenica je prisutnost prekomjerne seksa. Proizvod je bogat idejama, inhibiran pokreta, hladnoća, hladnoće, praznine i usamljenosti. Murakamijev neobično, svojstven samo njemu stilist istražuje pitanja života i smrti, poznavanje sebe i svoje mjesto u društvu. Međutim, neki čitatelji izrazili da neki dio duše je zauvijek izgubljen. Vlastiti život može činiti pust, to ni na koji način sredstvo za podizanje raspoloženja. Pojedini likovi nisu objavljeni do kraja. Najčešće su zainteresirani za seksualne porive koji se, pak, čini da želite zatvoriti knjigu.

Norveška šumska recenzije

Glavno pitanje čitatelja: okus i boja&hellip-

Ponesena povijesti glavnog lika (u stvari, jedini Tooru, &ldquo-o kome&rdquo- i &ldquo-koji&rdquo- posvećena roman), ne treba ga usporediti s vlastitim životom. Naprotiv, greške drugih uče kako bi izbjegli svoje missteps. Nažalost, kada je život vidi bez ikakvog smisla i svrhe, a pravi užitak da postane mehaničko, umjetna hlad. Prilikom izbora, zapamtite: ne knjiga ne može imenovati cijenu svog vlastitog života, i stoga je teško obratiti se na sve i raznovrstan proizvoda Haruki Murakami &ldquo-Norwegian Wood&rdquo-.

Citati romana, koji je ranije u ovom članku spominje, ostat će dobro &ldquo izlaznog&rdquo- u teškim situacijama. Predstavljamo vam neke vrijedne iskazi nisu beznačajne:

• &ldquo-bar jednom sam htio da se u ljubavi ispunjenje svoje. Htio sam vikati: "Dosta sad pucanja već! Samo jednom ..."
  • &ldquo-mi samo dijelimo jedni s drugima svoje nesavršenosti&rdquo-.
  • &ldquo-ne sami šteta. Se žalim samo ništavilo&rdquo-.
  • &ldquo-Ona i ja smo bili sami po prvi put, i to je bio velik. Činilo mi se da su se preselili na sljedeću fazu svog života&rdquo-.
  • "Ovo je čisto moj problem, a vjerojatno ne zanima, ali ja sam s kim ne spavaju. Ne želim zaboraviti tvoj dodir",
  • &ldquo-Ponekad se osjećam kao čuvar u muzeju. Prazna muzej bez ijedne posjetitelja, za koje me briga samo za sebe&rdquo-.

pogovor

&ldquo-Norwegian Wood&rdquo- očekuju globalni uspjeh. Nakon što je roman prodan u milijunima primjeraka i reprint nekoliko puta, navijači su se pitali da li je snimljen na filmu? Verzija ekran izašao u 2010. godini, uključujući ograničenom izdanju u Rusiji. Slika istoimenog platili proveo proračuna obilježilo je nominiran za Venecijanskom filmskom festivalu. Prema gledatelja koji su pročitali raniji rad, slikanje u potpunosti odražava ključne ideje izvornog romana.