Kocke Chaplygin. Kocke Chaplygina: recenzije

Danas postoji mnogo načina poučavanja djece za čitanje brzo. Jedan od njih je dinamički Chaplygina kocke. Uz pomoć njih već tri godine stara vrlo brzo početi čitati. Ono što ova knjiga je jedinstven i koji je razvio?

kocke Chaplygina

Nekoliko riječi o tvorca

Evgenij Chapligin je autor i dizajner kocke. Povratak krajem 2009. godine, oni su predstavljeni na izložbi, koja se zove „Svijet djetinjstva.” Tada je pričao o svom jedinstvenom stvaranju, i opisao kako se može vrlo brzo uz pomoć svojih uče djecu čitati. Sam Evgenij Vasilievich je izumitelj i učitelj Belgorod regije. Živi u Stary Oskol sa svojom obitelji, koji su podizanje troje djece. To je razlog zašto je problem poučavanja djece za čitanje je vrlo poznato. Prije nego što je također postavio pitanje kako bi taj proces lakšim. I baš tada, dinamičke Chaplygina kocke. Njima je odlučio dati one roditelje koji traže kako uvesti djecu u svijet knjige u najkraćem mogućem roku. Uostalom, treba samo nekoliko sesija - i beba počinje shvaćati kako je moguće da preklopite slova slogove, a zatim riječi, pa čak i rečenice!

Koje su razvojne prednosti?

Kocke Chaplygin „lako čitati” - set deset singl i deset dvostrukih kocke.

kocke Chaplygina recenzije

Ovaj proizvod je jako lijepo pokupiti, t. Da. Ona je izrađena od prirodnog drva i visoke kvalitete. Dizajn oni su također vrlo neobično. Dvostruka kocke imaju vezu koja im omogućuje da slobodno okretati oko svoje osi. To ga čini veliku priliku za stvaranje velikog broja varijanti slogova. Za samih pisama s netoksičnom bojom koja se ne briše i koji je savršeno siguran za zdravlje djeteta. Kocke Chaplygina proizveden od ekološki prihvatljivih materijala. Za njihovu proizvodnju koristi dobro stablo, to je apsolutno sigurno boje i lakovi.

Aktivnosti s djecom ranoj dobi

Takav proizvod je privukao pozornost ne samo djece nego i odraslih. Oni se mogu kupiti čak i roditelji koji imaju djecu ispod tri godine. Prvo, oni mogu biti pogodni kao „građevnih blokova” za razne igre koje koriste najčešće kocke. Dinamički blokovi ChaplyginaOd toga, možete izgraditi palače, garaže i kuće, za izgradnju piramide i kule. U igri dijete mogu biti upućeni do neke vrste pisma i biti sa svojim slogovima. Nije tajna da je u ranoj dobi, djeca su vrlo lako apsorbiraju informacije brzo i zapamtiti ga. Uskoro počinju razabrati slova riječi nego u razdoblju od 6 do 7 godina. Uostalom, u ovom trenutku nastavnici clamouring za one ili drugih znanja. O Chaplygina kocke samo pozitivne povratne informacije. Oni omogućuju vam da nauče čitati u igri. Djeca uživati ​​u tom procesu, i oni brzo zapamtiti slova i čine riječi iz njih.

Sadrži kombinaciju kocke

„Pročitao sam lako” - dinamičke Chaplygina kocke, koje su odabrane tako da uz pomoć njih možete napraviti puno riječi. Postoji samo dvadeset deset jednokrevetne i dvokrevetne deset, ali samo jedan ima dvostruki 32 kombinacija. S dva takva bloka može se sastojati od više od dvadeset riječi, a tri pisati omogućiti blizu pet stotina riječi. Sve kombinacije nisu slučajne, ali vrlo dobro osmišljenog od strane autora. On je proveo veliku količinu eksperimentiranja prije nego što je počeo napraviti kombinacije. Da biste to učinili, Evgenij pažljivo proučavao učestalost kompatibilnost zvukova i slova. Sada, uz pomoć njih možete stvoriti vrlo složene riječi. Na primjer, kao što je „sokovnik”, „auto”, „sintisajzer” i „mikrovalna” dobiti vrlo brzo, bez puno poteškoća. Čitao sam lako dinamičke kocke Chaplygina

Prednosti ovog priručnika u odnosu na druge

Mnogi roditelji se bave pitanjem: „Što su top Chaplygina kocke simbole poput trokuta, srca, krugove i druge” U stvari, ta točka je vrlo dobro osmišljenog kreator. Klinac koji nije upoznat s brojkama jednostavno saznati ono što je potrebno za povezivanje kocke da biste dobili shemu riječi. Pa, oni koji su već dobro ovladali figure mogu biti obučeni u njihovoj primjeni „u stvarnosti”. Mnoge majke također doživio da prije nego ih koristite imaju prethodno nešto ljepila, izrezati ili skupljati. Ovaj priručnik ne zahtijeva prethodnu obuku. Oni se mogu odmah koristiti. Oni su slični poznatim kocke Zajceva. suglasnici i samoglasnik zvukove oni su također istaknuli. Ali Chaplygina kocke su vrlo izdržljiva i pouzdana, jer su izrađene od visokokvalitetnog drveta. Također uključena je poseban vodič za roditelje kako bi im pomogla napraviti klase s djecom njihove više zanimljiv i uzbudljiv.kocke Chaplygina pročitati lako

Učenje čitanja zajedno

Takva aktivnost će uskoro odnijeti bilo koje dijete. Jednostavno kupiti Chaplygina kocke. Komentari na raznim web stranicama još jednom potvrđuju da roditelji ne trebaju posebne vještine i znanja za buduće čitatelje umočiti u svijet knjiga. Na prvi dan jednostavno upoznati djecu s pomagalo u nastavi. Neka dijete ih dobro pregledati, uzeti u ruke, roll. Nakon toga možete ponuditi da mu prikupiti jednostavne riječi. Naravno, za bilo koje dijete u tom postignuću će položiti svoju riječ „mama”. Da biste to učinili, morate uzeti momak kocku, pokazati svoje dijete kako staviti prvi slog, a zatim dati mu drugu kockicu i pozvati ga pronaći pisma na svoje vlastite. Sva djeca će izvesti sličnu aktivnost s velikim zanimanjem. Kada se obavlja posao, morate ponuditi djetetu pridružiti slogove zajedno i pročitati riječ, koja je dobivena. kocke Chaplygina cijenaSvakako hvale početku čitatelja. To je prva riječ da je bio u mogućnosti to čitanje na vlastitu. Valja napomenuti da čitanje nije tako teško kao što se čini dovoljno jednostavan za naučiti slova.

Značajke učenja

Postupak obuhvaća cijeli 11 blokova. Svako ima svoje preporuke, savjete i sheme koje su vrlo pogodan za roditelje. Sav materijal je postupno na temelju složenosti. No, svaka nova zanimanja postaje još zanimljivije za dijete, jača ga povlačenjem u svijet knjiga. To je vrlo važno za djecu je hvale, pa ne zaboravite o tome. Dijete uvijek treba poticati, ako on ima nešto ne radi. Timski rad će uskoro roditi dobrim plodom. Klinac sam uzeti svoju omiljenu knjigu, će sjediti udobno u stolicu i početi voziti prst, čitanje poznate linije svoje. Jedino upozorenje, koje imaju Chaplygina kocke - cijena, koja se kreće od 1600 do 2200 rubalja. Iako je prilično visoka, ali vrlo brzo opravdava željeni rezultat.