"Astral". Recenzija: pro i kontra

astralna recenzije

James Wan (malezijski, izabrati mjesto stanovanja Australiji) u jednom trenutku napravili proboj i postao poznat uklanjanjem prvi kratki film „Saw”, a zatim razvio ovu temu u igranom filmu. A nedavno je direktor postao zainteresiran za drugim eksperimentima, objavivši nekoliko radova, koji uključuju nekontrolirane duhove i utvare. To je „Astral”. Recenzije filma Wang dobila najviše raznolik - od otvoreno neprijateljska prema divljenja.

Kada unbelted duhovi

Bit triler je osigurati da se presele u novi dom par Lambert i njihovo troje djece su zabrinuti neshvatljivi i čudni događaji. Stvari se činilo da se odaberu gdje su ležali, a onda panika stanovnike različitih zvukova i njihov izvor nepoznat. Nakon sina Rene i Josh Dalton padne u komu nakon pada s tavanske stepenice, roditelji obraćaju pomoć vidovnjaka. Ispostavilo se dječak nije bio u komi, samo njegov duh napustio tijelo (kao stručnjak u području paranormalnog objasnio Alice) i otišao na astralne razine. Recenzije Josh na ove izjave su najviše skeptični. Ali na kraju je morao vjerovati, i da se vrati dijete da ide u opasnu „let duše.” Nit narativne prepredeni direktora prekinut na najzanimljivije, donošenja konačne javnosti.

U potrazi za istinom

Astral recenzije filmaDvije godine kasnije, pušten je dugo očekivani „Astral 2”, recenzije filma je vrlo različita opet. Netko je počeo igrati trikove dosadno „zastrašivanja” od gledališta. Netko smetalo da nastavak počinje gotovo iz istog trenutka gdje ste stali prequel. Ispada da ako niste gledali prvi dio ništa ne razumiju drugi. A netko bio zadovoljan da je „Astral 2”, autori rasvijetliti puno „tamne mrlje” sagriješio „Astral”. Recenzije sastali i da, kažu, akcija je pala na „skubidushnichanyu” i farsa. Da, u potrazi za istinom U nastavku se pridružio prijatelj izgubio Alice i Joshovu majka Lorraine. I Renee potpuno izgubio glavu, pitajući se zašto se u kući joj je u zakonima (koji opet preselio obitelj) ne odmara na nadoelivogo priviđenje. U međuvremenu, u tijelu glava obitelji čini se da su naselili nešto gadno i opasan. On samo želi biti mila supruga i oca, uvjeravajući ljude oko da ne postoji razlog panike.

Astral 2 recenzije filmaPobjeda glumački ansambl

Neki gledatelji nakon gledanja kreacije Van iskreno priznao da oni nisu mislili do sada o značenju riječi „astralni”. Recenzije od njih su najviše pohvalan. Odvojeni tople riječi zaslužuje umjetnika koji je igrao odlično u oba dijela filma. Prije svega to igra ulogu Josha Patrick Wilson (Jedan od mojih omiljenih glumaca Jamesa Wang, ako pogledate njihove zajedničke filmografije). Pojavio se u „Fantom iz opere”, Wilson je zapamćen po ulozi jednog od superjunaka u „Watchmen” na složene i dvosmislene slike stvori ih „Ledenets” na „mala djeca” rade u prekrasnom filmu. Njegova supruga Renee igrao glumica iz Australije Rose Byrne. Njezin spletkama Alex u „Opsesija” Scarlet zombi trilera „28 tjedana kasnije” dokazao da je ovaj talentirani izvođača. Uloga Lorraine Lambert dobio poznata glumica Barbara Hershey. Od ranih remek-djela, u kojima je nastupio, možete sjetiti Woody Allena „Hannah i njezine sestre”, iz kasnog - „Black Swan”, Aronofsky (Barbara tamo igrao majku glavnog lika).

Evo ga, film serija „Astral”. Gost pregled, ali je bolje vidjeti i napraviti kinotvorenii James Wan vlastito mišljenje.