Reality "Rublevo Biryulyovo": recenzije

Ponekad, kako bi se promijenili, morate ponovno razmisliti je odavno ukorijenjeni u našim životima vrijednosti. Međutim, u tom smislu, nije dovoljno promijeniti situaciju, to će dati samo privremeni učinak. Trebamo objektivan pogled izvana. I to je dovoljno da sudjeluju u novoj emisiji „Rublevo Biryulyovo”. Mišljenje o emisiji će vam pomoći dobiti opće ideje o likovima, sudionika i kreatora projekta. Više informacija o prijenosu će biti objašnjeno u ovom članku.

Rublyovo Biryulyovo recenzije

TV projekt „Rublevo Biryulyovo” detaljno

„Rublevo Biryulyovo” - relativno novi reality show, koji je premijerno prikazan na TV „Home” održana je 8. prosinca prošle godine. Direktor projekta je Olga Schmidt, producent - Tatiana Matveeva. Radnja predstave je kako slijedi: postoje dvije junakinje iz potpuno drugačijeg društvenog sloev- jednom - bogat i dobro njegovan dama s rubalja, a drugi - uobičajena prosječna žena. Na svaki prijenos organizatori show-a izabrani su dva nova sudionika koji žele pregledati svoje principe života i sudjelovati u „Rublevo Biryulyovo”. Recenzije opremu kako bi pomogli dovesti u nove likove i imati izravan utjecaj na popularnost serije. O njima ćemo objasniti kasnije.

Što je zemljište u show?

Dakle, postoje dvije heroine, koji scripted se prijenos mora za tjedan dana zamijenili. E. dama s Rublevki privremeno postaje „majka obitelji”, žene iz Biryulyovo i obrnuto. Kao rezultat toga, oba sudionika se suočavaju s novim izazovima i različite načine pokušavaju ih riješiti. Prema rezultatima tog „obiteljski izlet” oba heroina susret, razmjenjuju iskustva i daju savjete jedni drugima. Kao rezultat toga - puno novih iskustava, kao i mogućnost za svakog od likova naučiti nešto korisno i promisliti svoj život.

Rublyovo Biryulyovo recenzije prijenosa

Tko su oni, junakinja programa „Rublevo Biryulyovo”?

"Rublevo Biryulyovo" - reality show sa značenjem. To je sudjelovalo bogatih i slavnih žena i njihovih obitelji. Na primjer, jedno od pitanja naišao građanski supružnika poznat i bogat ugostitelj Tatjana Pinsker i obična domaćica Victoria Kharchenko. Svaki od njih ima svoju obitelj i sudbinu.

Dakle, osiguran i ništa ne poriče Tatiana navikli na luksuz djeteta. Rođena je u bogatoj obitelji, voli živjeti na visokoj razini i puno putovanja oko svijeta. Međutim, ona ima svoje poteškoće. Dakle, njezin izvanbračni suprug dok on smatra prikladnim da joj napraviti ponudu za brak, a njegov sin - razmaženi teško tinejdžer, na koje ne možete pronaći Tatiana pristup.

Victoria Kharchenko, naprotiv, rođen je u običnoj obitelji s niskim primanjima. Ona se ne razmaze luksuza i majka dvije kćeri. Glavna junakinja - tipična kućanica koja nakon dekreta ne mogu ići na posao. Njezina obitelj se smatra da je glavni hranitelj suprug Michael. On radi u garaži, ali se plaća dovoljno jedva spaja kraj s krajem. Osim pogoršava situaciju i problem stanovanja, kao obitelj od četiri za prilično dugo vremena je živio u zajedničkom stanu. Ukratko, svaki od likova mogao tjedan živjeti za sebe u neobičnim okolnostima, te je naučio pronaći izlaz iz svake situacije.

Koje zvijezde su sudjelovali u projektu?

Ukupno, izvorna televizijska serija „Rublevo Biryulyovo” (komentari o tome može se naći u ovom članku) uključuje 20 epizoda. Tijekom snimanja emisije su prisustvovali takvih poznatih ličnosti kao biznismen Aleksandar Tolmatskogo ženu - Anna, televizijski voditelj i model Anastazija Barashkova, poslovni Aleksandar i Irina Rogovtseva, bogati vlasnici vili u Moskvi, Aleksandra i Irina Tumanov Jan Nivelskaya Elena Browns, Olga Ivantsova i drugi.

pokazati Rublyovo Biryulyovo recenzije

"Rublevo Biryulyovo" (realiti- emisije): mišljenja, mišljenja, kritike

Od premijere u kinima ovaj TV show je izazvao nalet komentare i kritike gledatelja. U ovom dijelu korisnika smatra ideju takvog programa izravne plagijat, jer je analogni „Gospodarice u sluškinju” ukrajinski projekt. Drugi dio publike, naprotiv, napravio joj primjedbe o utemeljitelja projekta, budući da je, prema njihovom mišljenju, u svakom od izdanja povrijeđena prava siromašnih. Treći dio publike oduševljeno raspravlja ponašanje bogatih dama i kritični obitelji s niskim prihodima.

Rublyovo Biryulyovo reality show

Mnogi tvrde da je nakon gledanja emisije „Rublevo Biryulyovo„mišljenja o prijenosu tamo svojom voljom. Na primjer, neki istomišljenika ljudi zajedno u forumima, stvaranje teme, čime je projekt raspravljati glavne likove, i tako dalje. N., među njima mnoge proturječne komentare i primjedbe.

Što ljudi govore o emisiji „Rublevo Biryulyovo”?

Najveći broj sporova i emocionalne izjave došao nakon jednog od izdanja show, u kojem su glavni likovi su Anna Tolmatskogo i obični blagajnik Tatyana Kucherenko. Neki kao sekularna prijeko djevojka s lijepim lik i dobro njegovan izgled. Drugi, međutim, vidi ovo izdanje „Rublevo Biryulyovo” recenzije projekta i karakter kao cjelina ostavlja vrlo neprijatan. Osim toga, mnogi gledatelji vrijeđati ponašanje bivše plesačice i sada je supruga bogatog „tata”.

Konkretno, neke dojmljive žene dotaknu kada dama uzeo dvije odrasle osobe Tatjana djece u vrlo skupo dućan, odjel, fotografira, a onda dugo mi je rekao da im je potrebno učiniti da zaradite tako lijepu i kvalitetnu odjeću. Također, mnogi dotaknu neki bogat dama gađenje protiv obiteljskog kućanstva Kucherenko.

Rublyovo Biryulyovo recenzije sudionika

Neki su, naprotiv, gleda na ovo pitanje iz emisije „Rublevo Biryulyovo” (mišljenja o njemu su prisutni u različitim kontekstima), netolerantan odnos prema samom Tatiana. Oni su ogorčeni njezina ponašanja, kao što je kada junakinja pokušao tražiti novac iz društvenih ženu. Mnogi ljudi iskreno se nadrkano oca obitelji koji ne radi ništa cijeli dan leži na kauču.

Što oni misle o prijenosu sudionika?

Pisati o svom boravku u projektu „Rublevo Biryulyovo„povratnih informacija i samih sudionika. Na primjer, model Anastazija Barashkova oduševio priliku sudjelovati u takvom showu. Ona vjeruje da je ponekad potrebno ići na nečiji kožu kako bi promisliti svoj život. Nakon sudjelovanja u projektu, kaže društvo dama, ona je postala još više poštuju njezin suprug i puno je jači od njega preselio bliže.

Anna Tolmatskogo ogorčeni ponašanjem njihovog opponentki, nezadovoljni uvjetima u kojima je živjela, te je rekao da je broj dana boravka u tuđe stan i može se smanjiti. graciozan klizačica Anastasia Grebenkina smatra da je ideja show - dobro. Tijekom svog sudjelovanja, nije osjećala toliko nelagodu i negativni, a na probleme obiteljskog prijatelja heroine reagirao s razumijevanjem. Međutim, slavna uzrujan neugodne primjedbe, koje nisu previše lijen za rješavanje svoju obitelj izraziti drugi sudionik u emisiji.

Supruga rimske Zhukova je rekao Eleni da sudjeluju u emisiji kao veliki eksperiment. Pohvalila organizatorima i pisaca, kao i razgovarali o dragocjenom iskustvu stečenim u drugoj obitelji.

Rublyovo Biryulyovo povratne informacije o projektu

Dakle, čitanje lijevo na projektu „Rublevo Biryulyovo” odgovora sudionici mogu dobiti opće ideje o likovima, kreatori predstave i izvući određene zaključke.

Ono što je zanimljivo tijekom snimanja showa?

Tijekom snimanja show kreatora suočavaju sa nekim zanimljivim trenucima i ponekad čak i smiješnih situacija. Dakle, da sudjeluju u prvom dijelu projekta pokušali dobiti oko 200 obiteljima s niskim primanjima. To je razumljivo, jer u ulozi Pepeljuge (iako kratko) snova posjeti gotovo svaku drugu ženu i djevojku. Daljnja Izbor je održan na temelju "to je veća razlika između stranaka s obje strane, to bolje", Tijekom rada na projektu u emisiji je sudjelovalo 40 obitelji s različitim razinama dohotka.

Prema proizvođaču show Tatjana Matveeva, ne postoji ništa bolje od projekta „Rublevo Biryulyovo”. Komentari o ovom programu omogućuje nam da zaključiti da ovim temama zainteresirane gledatelje. Da je to bilo, i od strane kreatora zanimljivo vidjeti kako su se dvije obitelji dijele svoja iskustva. Međutim, to nije bio bez incidenta. Na primjer, za vrijeme prijenosa jednog od likova je, posvađala se sa suprugom i cijelu posadu njegovog silaska. Osim toga, u mnogim obiteljima, uključujući i bogati, bili su takvi kostura u ormaru, koji se ni zamisliti da je nemoguće.

Rublyovo Biryulyovo reality show

Ukratko, društveni show-serija je bila uspješna. U bliskoj budućnosti, u skladu sa svojim organizatori, bit će casting za drugi dijelu projekta. Bilo da postane članica show ili ne, odlučite!