Cirkus "eluaz": mišljenja. Cirkus "eluaz" - ID: recenzije

U Rusiji, ne tako davno sam obišao cirkus „Cirque du Soleil Eluaz”. Komentari ove akcije navodi da su gotovo svi posjetitelji bili oduševljeni onim što je vidio. Njegova ne-trivijalne organizacija značajno razlikuje od tradicionalne, što je domaća publika navikli na post-sovjetske areni. Prije četiri godine, „Eluaz” cirkus udružio s poznatim „Cirque du Soleil” i postao njegov dostojan partner. Njegov high-end profesionalna postavka ne priznaju „Cirkus Sunca”.

Cirkus eluaz recenzije

Emisija, koja fascinira od prvog trenutka

Raspored turneje je posebno dizajniran za ruske publike, to uključeno 12 gradova. U Ekaterinburg show došao do cjelokupnom Čeljabinsk i Magnitogorsk iznijeti odmah nakon posjeta glavnom gradu Urala. U svakom od gradova su bili veseli cirkus „Eluaz ID». Njegov novi zakon s tajanstvenom prilog «ID» osvojila ljubitelje ovog žanra fazi.

Zašto ID?

Povijest, recitirao cirkuske profesionalci, govori nam o životu jednog čovjeka i njegove djevojke, čija sudbina je stalno uzgajaju. On - ljubitelj ulica ples koji voli ekstremne sportove i rizik, a to je - krhka i nježna stvorenja, očarava svojom milošću i šarmom. Njihova povijest odnosa nastao u velikim metropolama, u srcu gdje svatko želi proglasiti svoju prirodu, osobni identitet. U engleskom jeziku «ID» znači upravo individualnost. To je bio preduvjet za ime nastupa u cirkusu.

Cirque du Soleil recenzije eluaz

Faza junaci kroz zanimanja omiljena stvar da pokažu svoju želju da pobjegne iz sive stvarnosti nagriza dušu. Svi dijalozi su izražene kroz ples jezika i akrobacija. Sudionici akcije - to je 19 talentiranih umjetnika iz različitih zemalja. Svi oni imaju trinaest vrsta cirkuskih disciplina.

Značajke

Izvanredna predstava ID - to je osmi insceniranje, predstavio cirkusu „Eluaz”. Mišljenje o njoj najveæe i srdačan. Zbog skali od svoje vrste efekata i multimedijalnih elemenata na pozornici liniji između stvarnosti i mašte. Visoka razina vještina je zbog činjenice da je skupina već je proizveo više od 3 milijuna pregleda u raznim dijelovima svijeta.

Dokazati akcija bogato trikove. Ona ima sve: trampolin, rolama, bicikli. pažnju gledatelja prikovan na početku prezentacije. Glazbena pratnja savršeno odgovara na mjestu na pozornici događaja. Ovdje je sve u harmoniji, zabavno i lako.

Magic ekstravaganca

Natsirk „Eluaz” u 2014. godini, mnogi došli sa malom djecom i starije roditelje. Naravno, više uzbuđen program poziva mlade i sredovječnih ljudi, kao što su pokazali moderna proizvodnja je više razumljivo za njih. Ali od trikova manifestaciju akrobatskih elemenata su bili oduševljeni sa svime.

Cirkus eluaz id recenzije

Bez sumnje, samo dobri dojmovi napustio cirkus „Eluaz” u sjećanju posjetitelja. Mišljenje u 2014. godini je vrlo pozitivno i ohrabrujuće. Mladi, aktivni ljudi, energičan pobunjenici u srcu, i neumorno hvale pjevači kvalitete akrobacije u emisiji. Oni su oduševljeni sa svojim fizičkim sposobnostima.

politika cijena

Kupnja ulaznice na ID programa može biti vrlo različite cijene, sve je ovisilo o položaju u sektoru za smještaj posjetitelja. Kategorije ulaznica su sastavljeni u skladu s kriterijima blizu mjestu na pozornici, i, sukladno tome, bliže, skuplje. Odrasli treća kategorija u cirkusu „Eluaz”, mišljenja, od kojih u ruskim gradovima, samo dobro može se kupiti za 2200-2600 rubalja. Cijena ulaznice u drugoj kategoriji u rasponu 2500-3700 rubalja, a prvi - 4000-4600 rubalja. Za premium sjedala s posjetiteljima uzeo 5200-5800 rubalja. U prizemlju (VIP-paket) mogao biti postignut za 7000 rubalja. Evo, prije koncerta i za vrijeme stanke nudi buffet, koji se sastoji od grickalica i pića. Bilo je poseban ulaz, garderoba, za izdavanje suvenira brošuru o emisiji.

Ulaznice za cirkus „Eluaz ID», koji se u velikim količinama samo pozitivne kritike, uspješno rasprodane diljem svijeta. Sve u žurbi doći do velikog staging programa. Danas, biti svjedok na njega, a ne nužno stajati u dugim redovima na blagajni, ulaznice se mogu naručiti u bilo koje vrijeme putem online usluge.

cirkus eluaz

na turneji

Poznati cirkus „Cirque du Soleil Eluaz” predstavio ljude Rusija nezaboravan show, skladno kombinirati vještine ulica i cirkuskih umjetnosti. Evo, urbani ples - hip-hop, Breakdance - uspješno naglašava modernu glazbu: elektronsku glazbu, rock. Stanovnici Moskve, Yaroslavl, Kazan, Magnitogorsk, Tolyatti, Sochi, Nižnji Novgorod, Krasnodar, Petrogradu bili zadovoljni s jakom show. Cijela turneja sastoji se od 12 velikih ruskih gradova. Njihovi cirkuske arene svoje sposobnosti pokazati najbolje umjetnike iz žanra akrobatskom, žongliranja, užetu hodanje.

Izuzetna cirkus „Cirque du Soleil Eluaz”, koji razmatra brojnim posjetiteljima bogat pohvale, uređena njegov program ne samo opasne i prekrasan brojeva. Divio i nevjerojatno sadržaj krajolik, šarene nošnje.

iz povijesti

Cirkus "Cirque du Soleil Eluaz" osnovana od strane kanadskih umjetnika Daniela Cyrus, Jeannot Painchaud i Julie Gamelayn 1993. Ljubav prema javnosti je dobio nakon niza prezentacija na različitim koncertima i festivalima, nakon čega su se pozvao na različitim mjestima širom svijeta. Naravno, bilo je teško iznuren publika nešto iznenaditi, zadiviti maštu, izazvati iskren divljenje, ali „Eluaz” razbio sve stereotipe. On je ukinula zastarjele tradicije i doveo u cirkusu svježeg daha.

cirkusanti du soli eluaz

Čast univerzalna ljubav

Danas izvanredan cirkus „Eluaz ID» Recenzije o svom izvrsnom izlaganju skuplja u mnogim zemljama i gradovima svijeta. Njegov novi program, podržava takve ugledne partnerom poput cirkusa „Cirque du Soleil” je pronašao svoje poklonike u Rusiji.

Što se tiče Cirque Du Soleil, smatra se da je najbolja na svijetu, a djeluju pod njegovim pokroviteljstvom - velika čast. „Cirque du Soleil”, zamijenit će zahvaljujući svojim inovativnim remek koji kombiniraju plesne, akrobacije i inovativne medijske tehnologije.

Prikaži ID baš spada pod istu kategoriju, kao što je dobra mješavina podebljano ulica hip-hop kulture i klasičnih cirkuskih umjetnosti. Osim toga, u ovom koraku, gledatelj može vidjeti grad i sebe. Na primjer, način na koji on pokušava izraziti svoju osobnost u teškim i ponižavajućim dušu metropole. Ali općenito, program je inspirativna poruku. To pokazuje da je osoba podrška su ples i glazba. Pomažu mu stvarno otvoriti i biti transformirana. A sve što trebate učiniti - je pustiti u svoje srce duh slobode.

Izaziva i pobuđuje maštu cirkus „Eluaz ID». Odgovori o njemu upravo iz tog razloga je vrlo iskren i iskrena. Mladi ljudi koji su mogli uživati ​​slikovit akcije, podijeliti svoje dojmove o nevjerojatnim akrobacijama i izvodi na najvišoj razini break dance, hip-hop. Mnogi također je došao na radost moderne multimedijske tehnologije.

Cirkus eluaz id

Zašto ID emisije tako popularni?

Cirkus „Eluaz” - kazalište mjestimice s akrobacijama. Svaki član njegove družine je generalist. Klaunovi lako salto od stojećem položaju, glumci lučiti složene piruete na rolama. Osim toga, sudionici akcije - izvrsni plesači i glumci. Ovdje se prikupljaju najbolje majstore cirkuske umjetnosti iz Amerike, Španjolske, Francuske, Kanade i drugih zemalja.

Tijekom showa ID u fazi ukrasa projiciraju trodimenzionalne slike koje ih pretvaraju u gradilišta, potez oko šahovskoj ploči, ogromnu zvjezdano nebo. Ovdje moderni Romeo i Julija stvorili odgovara trenutno vrijeme realne prostorne dizajn. Ovaj grad par posjeduje nadljudsku brzinu kretanja i fleksibilnosti, a zatim se skriva u mračnoj uličici od strane nasilnika koji ubijaju jedni druge, onda se upuštati u ljubavne zagrljaju u mirnom romantičnom okruženju. U principu, svi zastupljeni e pogled sliku - skladan i intrigantan.

Cirkus eluaz mišljenja 2014

Cirkus „Eluaz”: komentari o emisiji ID

Mišljenja o svakom cirkusu za akciju „Eluaz” vrlo različit, ali svi oni imaju zajedničko je da su pozitivni i pokazuju ID - nije iznimka. Najveći užitak publike ove prezentacije je često fleksibilna djevojka sposobna stajati na laktove savijati i pokriti svoje noge kao oka. Gimnastičarka, poput zmije, grčevima i natrag u rupu na zidu.

Nezaboravan i ugodan broj na trampolin cirkus „Eluaz”. Odgovori o njemu najviše oduševljen. To utječe na ono što akrobati s iznenađujućom lakoćom, dosljednosti i užurbanog skok na podovima vertikalnih struktura i ponovo leti s njima. Ponekad postoji osjećaj da je roboti ili lutke, a ne ljudi. Ovaj Tehnički kolektivno „Ples u zraku” - je izvan ljudskih sposobnosti.

Posjetitelji uživali u gledanju, a broj krajnosti ulazi u visinu od dva kata kuće na stražnji kotač bicikla. U jednom trenutku nastupa stavio pod kotačima čovjeka iz publike i srce prestane gledatelja. Svatko se boji da je potonji ima rizik od lijevo s lomljenim glavu ili umrijeti od udarca u trbuh. Ali trik na pozornici obavljanje visokostručnog biciklist s ogromnim cirkuskog iskustva. On je imao strah od skakanja između ljudskih stopala, pored njegove glave, i tako dalje. Svaki pokret majstora razrađen bezbroj puta, te stoga a priori bez ijednog incidenta ne može dogoditi.

To je sigurno reći da je cirkus „Eluaz ID» - to je najbolja akcija u godini Rusije u istom žanru. Svi navijači pokazati, od malih do velikih, pokušavaju uhvatiti u svom sjećanju svakom trenutku što se događa na pozornici, kao i uspomene što živim već dugi niz godina, gosti su pozvani da kupite suvenir. Tijekom stanke, prodati stavke s cirkuskim simbola za sva osjetila - to magneti, i majice, a slučajevi za mobilne telefone. Sve raspršene u nekoliko minuta.