Titan Ruska književna kritika službenik. „Motivi ruske drame”, sažetak

Pisarev motivi ruskog dramskog sažetakKnjiževna kritika u lice Dmitrij Ivanovič Pisarev naći visoko obrazovani, razmišljanje izvan okvira i temeljna vješt. On nije uspio dobiti prošlosti karakteristike znaka drami „Thunderstorm” Ostrovski - vrsta renesansu ruski državljanin kazališna umjetnost

u XIX stoljeću. Duboko svjesni njegova sadržaja, stvara Pisarev „Motivi ruske drame.” Sažetak rada - kritična omjer u odnosu na terminale Dobrolyubova ideologije Caterina slike. Pisarev ironično nazvao takve stavove „domoljubne iluzije.”

Gušenju atmosfera Kalinov

motivi Ruska drama PisarevŠto Kalinov prikazan Ostrovsky kao Volga okrugu grada, zapravo je „tamno kraljevstvo”, Dmitrij Ivanovič ne osporava. „Motivi ruske drame” pokazuje kako arogantan i pohlepan trgovac Wild snapper i izvještačena, gnjaviti susjede, trgovac žena Kabaniha nametnuti svoju volju drugima. Trgovci su prisiljeni drugima da sami služe. Slika kasta ruski srcu i ružno vnutrikastovyh a posebno među kaste odnosi posvećuje Pisarev „Motivi ruske drame.” Sinopsis rada prenosi ono što je autor suprotstavlja opreznu, zemaljski Kabaniha duboko prirodnu, djelovanje srca, a ne uma, Catherine, njezine kćeri.

U osnovi različite vizije Catherine slike

Vizija ove slike, na središnji rad Ostrovskogo Dva spomenuta kritika dijametralno suprotno. Ako Dob vidio glavni lik drame duhovnosti, ne uzimajući u obzir volju nerazvijenim i nekontroliranih emocija, a onda je rekao Pisarev da do idealne Katherine sada, unatoč činjenici da je ovaj književni lik, naravno, pozitivno. Osim toga, Dmitrij Ivanovič vidi neozbiljno udate dame u dogovoru o „stvarnom datumu” s Borisom, ona stvarno ne znam.

Motivi ruske drameObjavljivanje slučajnosti i nesvjesno djelovanje junakinja Ostrovski izdvaja Pisarev „Motivi ruske drame.” Sažetak predstavlja vrlo sceni koja Katerina sudbonosnu odluku neuredan dogodilo. Doista, u početku žena nije ni misliti da se grijeh. Dmitrij Ivanovič skreće pozornost čitatelja na srednje stanje emocija Katarine uzrokovane suradnji s cvijećem, neposredno prije skakanja u Volge.

Osoba kćer Kabanov sama duboko kontradiktoran, žena nisu predvidjeli i izračunati njihove akcije, jer je drugi ljudi rade. Kabaniha gunđanja - ona u histerija, Boris je zurio u nju - ona je pala u ljubavi, Barbara organizirao sastanak - što je otišao. Prilično je ironično otkriva sliku junakinja Ostrovski članak „motive ruskog drame.” Pisarev istovremeno baca sumnju na razumnost položaja Dobrolyubov u odnosu na sliku Katarine idealizira svoj unutarnji svijet. Ona obilježava Dobrolyubova poziciju estetskog gledišta, ali nije državljanin, žar prema održavanju prioritet pobožnosti.

zaključak

Pisarev motivi ruskog dramskog sažetakZašto Dmitrij Ivanovič se vratio u karakterizaciji rada četiri godine nakon zapanjujući uspjeh članak Dobrolyubov „Zraka svjetlosti u tami”? Očito uznemiren Uzvišenja slike, koji su bez „Smart Start”. To je za odobravanje uravnotežen, nepristran pogled na jedan od najboljih ruskih drama piše Pisarev „Motivi ruske drame.” Sažetak pacijenta nas dovodi do razumijevanja onoga što se može nazvati „svjetlo” u ljudskim odnosima. Brilliant kritičar zaključuje da u svjetlu društvenog konteksta - je doprinijeti smanjenju tuđe patnje. Predanost ukidanje samovolje ga koštati zatvora u Petra i Pavla tvrđave. To je bio u zatvoru, kad sam Pisarev je dopušteno pisati, rođen, a sam članak „Motivi ruske drame.”